Średnia widownia programu "Rosół polski" w TVP 2 to 212 tys. osób

W programie szefowie kuchni Agnieszka Kraszewska i Aleksander Baron poszukają źródeł dawnych zwyczajów kulinarnych (screen: Tvp.pl)
Program "Rosół polski", jedna z nowości w wiosennej ramówce TVP 2, ogląda średnio 212 tys. widzów.
Program, w którym szefowie kuchni Agnieszka Kraszewska i Aleksander Baron poszukają źródeł dawnych zwyczajów kulinarnych, jest pokazywany w Dwójce w soboty o 13.25 od 29 marca.
Czytaj też: Ponad 1,4 mln widzów oglądało drugi sezon "Zatoki szpiegów" w TVP 1
Emitując "Rosół polski", stacja ma średnio 3,07 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 2,27 proc. w komercyjnej 16-59. Dotąd najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 3 maja – średnio 265 tys.
Dla porównania w kwietniu TVP 2 miał średnio 5,92 proc. udziału w grupie 4+ i 4,4 proc. w grupie 16-59.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem.
Czytaj też: Netflix niezmiennie liderem serwisów streamingowych. Disney+ ze sporym spadkiem
(MNIE, 18.05.2025)
