Wyniki oglądalności debaty prezydenckiej zorganizowanej w siedzibie TVP

Debatę prowadzili Dorota Wysocka-Schnepf z TVP, Radomir Wit z TVN 24 i Piotr Witwicki z Polsatu (screen: YouTube/TVP Info)
Pokazana w poniedziałek debata prezydencka, zorganizowana przez Telewizję Polską przy udziale TVN i Polsatu, miała średnio 6,38 mln widzów.
Pokazywano ją od 20 do 23.45. Najwięcej widzów śledziło transmisję w TVP 1 – 1,74 mln (15,24 proc. udziału w grupie ogólnej 4+).
Czytaj też: Debata w TVP za długa i mało konkretna. Ze Stanowskiego zadowolone media wspierające PiS
Dalej były:
- TVN 24 – 1,62 mln (14,18 proc.),
- Republika – 1,46 mln (12,75 proc.),
- TVP Info – 516 tys. (4,51 proc.),
- Polsat News – 365 tys. (3,19 proc.),
- TVP Polonia – 272 tys. (2,38 proc.),
- wPolsce24 – 251 tys. (2,20 proc.)
- i Polsat News Polityka – 160 tys. (1,40 proc.).
Dane nie obejmują Biznes24, który nie pokazał całej transmisji.
Łączny udział ośmiu anten pokazujących debatę to 55,85 proc. w 4+ i 48,96 proc. w komercyjnej 16-59.
Ponadto na YouTubie miała: na kanale TVP Info 424 tys. wyświetleń, Kanale Zero – 2,6 mln (z komentarzami przed i po debacie) i 183 tys. na kanale "Super Expressu".
Czytaj też: TVP z koncertem poświęconym twórczości zespołu Republika. Będzie też Dzień Weterana i jubileusz Ich Troje
Debatę prowadzili Dorota Wysocka-Schnepf z TVP, Radomir Wit z TVN 24 i Piotr Witwicki z Polsatu. Wzięli w niej udział wszyscy kandydaci.
Dla porównania, debatę prezydencką w Końskich zorganizowaną 11 kwietnia przez sztab Rafała Trzaskowskiego śledziło w telewizji średnio 6,16 mln widzów (dane dla siedmiu kanałów, w tym Polsat News, TVN 24, TVP 1 i Republiki). Była ona jednak o godzinę krótsza niż ta z 12 maja.
Dane: Nielsen Media
Czytaj też: Marcin Wojciechowski poprowadzi koncerty "Lata z Radiem i Telewizją Polską"
(MNIE, 14.05.2025)
