Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 18, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix z rekordowymi przychodami i zyskiem w pierwszym kwartale

Przed Netflixem dobre perspektywy na koleny rok (fot. Unsplash.com/Venti Views)

Netflix w pierwszym kwartale 2025 roku odnotował rekordowe przychody i zysk. Przychody wyniosły 10,54 mld dol., o 12,5 proc. więcej w porównaniu do takiego samego okresu rok wcześniej. Do tej pory najlepszy wynik został osiągnięty w ostatnim kwartale 2024 - 10,25 mld dol. Zysk netto - 2,89 mld dol., rok wcześniej wynosił 2,33 mld dol.

Od początku tego roku platforma przestała podawać dane dotyczące liczby subskrypcji, uzasadniając to tym, że bardziej miarodajne są statystyki dotyczące czasu spędzanego przez użytkowników przed ekranami. Ostatnie notowanie to 301,63 mln z grudnia ub.r. - o 15,9 proc. więcej niż rok wcześniej.

W największym dla firmy regionie - w USA i Kanadzie - przychody poszły w górę o 9 proc., do 4,62 mld dol. W regionie ENEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) przychody rok do roku zwiększyły się o 15 proc., do 3,41 mld dol. W Ameryce Południowej i Środkowej o 8 proc., do 1,26 mld dol. Największy wzrost wystąpił w Azji oraz regionie Pacyfiku - aż o 23 proc., do 1,26 mld dol.

Pod koniec stycznia firma podniosła ceny wszystkich swoich usług. W tym oferty standardowej do 17,99 USD miesięcznie, z reklamami do 7,99 USD, a oferty premium do 24,99 USD.

Czytaj też: Teleturniej "The Floor" trafi do prime time TVN. Premiera 20 maja

(MAC, 18.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.