Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google usunął prawie 40 mln kont reklamodawców

W działaniach kontrolnych Google brało udział ponad 100 ekspertów (fot. Pixabay.com)

Google poinformował, że w 2024 roku w ramach działań przeciwko oszustwom reklamowym koncern zawiesił 39,2 mln kont reklamodawców. To ponad trzykrotnie więcej niż w roku poprzednim.

Wykorzystując duże modele językowe (LLM) powiązane ze sztuczną inteligencją, ustalono liczne przypadki podszywania się pod znane firmy i używania nielegalnych danych płatniczych. W działaniach kontrolnych brał udział zespół ponad 100 ekspertów, w którym znaleźli się członkowie zespołu ds. bezpieczeństwa reklam, działu ds. zaufania i bezpieczeństwa oraz badacze z DeepMind.

Czytaj też: Narodowy Bank Polski liderem wśród reklamodawców "Do Rzeczy" i "Sieci"

(MAC, 17.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.