Imagination Day 2025 przedstawia nową identyfikację wizualną i rusza ze sprzedażą biletów

Tegoroczna odsłona wydarzenia odbędzie się 27-28 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Imagination Day, polskie wydarzenie dla branży kreatywnej, zaprezentowało nową identyfikację wizualną przy okazji startu sprzedaży biletów na tegoroczną edycję wydarzenia.
Twórcami rebrandingu są agencja 247Studio we współpracy ze studiem Ars Thanea oraz PlaygroundWarsaw. Za wykonanie strony odpowiada firma Gridaly.
Rebranding to dla marki nie tylko zmiana wizualna. Organizatorzy podkreślają, że to przede wszystkim świadomy krok w stronę dalszej profesjonalizacji wydarzenia i budowania jego pozycji wśród "najważniejszych konferencji kreatywnych w Europie". Tegoroczna odsłona odbędzie się 27-28 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
"Naszym celem jest stworzenie konferencji o międzynarodowej randze, która będzie realnie liczyć się na europejskiej scenie marketingowej i przyciągać uczestników z całego świata" - czytamy w informacji prasowej przesłanej do mediów.
Jak podkreślają przedstawiciele Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, organizatora eventu, benchmarkiem dla Imagination Day jest Cannes Lions International Festival of Creativity. "Łączy nas z nim nie tylko wspólna misja, ale i formalna współpraca: SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce".
"Press" jest partnerem medialnym wydarzenia.
(KAP, 16.04.2025)
