Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 15, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa odsłona portalu Gazeta.pl. Zmiany w podejściu do treści i technologii

Zmianom w strategii redakcji towarzyszy nowy wygląd portalu. Na stronie głównej Gazeta.pl zadebiutowało nowe logo (fot. materiały prasowe)

Portal Gazeta.pl we wtorek 15 kwietnia zaprezentował nowe logo, które ma symbolizować zmiany w podejściu do treści i technologii.

"Nowa strategia Gazeta.pl to odpowiedź na wyzwania świata pełnego fake newsów, polaryzacji i natłoku informacji – stawia na rzetelność, wrażliwość i lepsze zrozumienie potrzeb użytkowników oraz partnerów biznesowych" – przekonuje portal w komunikacie.

Zmiana w strategii i nowy wygląd Gazety.pl

"W maju 2024 roku zapytaliśmy czytelników »Co Cię wkurza w portalach?«. Odpowiedziało nam ponad 2 tys. internautów, którzy podzielili się swoimi słusznie krytycznymi uwagami oraz oczekiwaniami. To był dla nas ważny impuls, aby wziąć się do roboty. Z naszych ankiet wynika, że portale mają ogromną pracę do wykonania. Zmiany, które wprowadzamy to reakcja na tę potrzebę czytelników" – tłumaczy redaktor naczelny Gazeta.pl Rafał Madajczak, cytowany w komunikacie.

Czytaj też: Google zmienia zasady: bez reklam w aplikacjach mediów. Uderzenie w wydawców

"Nowa Gazeta.pl napędzana jest przez zrozumienie świata i ludzi. Naszą misją jest dostarczanie rzetelnych, angażujących treści, które pomagają lepiej zrozumieć otaczającą nas rzeczywistość, przyciągając jednocześnie uwagę jak najszerszego grona odbiorców" – przekonuje Madajczak.

Zmianom w strategii redakcji towarzyszy nowy wygląd portalu. Na stronie głównej Gazeta.pl zadebiutowało nowe logo (limonkowy kolor ma wyróżniać je na tle konkurencji).

"Strona główna została zaprojektowana jako nowoczesne, dynamiczne medium, które inteligentnie dopasowuje się do zainteresowań użytkownika dzięki zaawansowanym narzędziom opartym na Big Data" – opisuje Gazeta.pl.

Nową strategię pozycjonowania portalu zespół Gazeta.pl wypracował we współpracy z agencją Stratosfera. Projekt nowego logo Gazeta.pl przygotował Szymon Skrzypczak (Bidermann+Wide) wspólnie ze Stratosferą.

Czytaj też: Ruszył "Podcast polityczny" Arlety Zalewskiej i Konrada Piaseckiego. Będzie dostępny w TVN 24+

(KOZ, 15.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.