Tvn24.pl na czele portali telewizyjnych kanałów informacyjnych. Duży wzrost Tvp.info

W zeszłym miesiącu Tvn24.pl miał 8,1 mln użytkowników (screen: X/@tvn24)
W marcu liderem wśród portali telewizyjnych kanałów informacyjnych był Tvn24.pl.
W zeszłym miesiącu Tvn24.pl (jako cała domena) miał 8,14 mln użytkowników (3,9 proc. mniej niż niż w lutym). Drugi był Polsatnews.pl – 6,21 mln (8,8 proc. mniej), trzeci Tvp.info – 3,87 mln (50,7 proc. więcej), a czwarty Tvrepublika.pl – 871 tys. (9,4 proc. więcej).
Czytaj też: Kanał Zero z rekordowymi wynikami w kwietniu. Pomagają rozmowy z kandydatami na prezydenta
Pod względem ATS, średniego czasu, jaki użytkownicy spędzają na danym kanale mediowym, prowadził Tvrepublika.pl – 46 minut i 23 sekundy wobec 1 godziny, 15 minut i 2 sekund w lutym, drugi był Tvn24.pl – 23 minuty i 41 sekund wobec 21 min i 17 sek., trzeci – Polsatnews.pl – 7 min i 50 sek. wobec 7 min i 36 sek., a czwarty Tvp.info – 7 min i 13 sek. wobec 7 min i 35 sek.
W samej kategorii informacje i publicystyka Tvn24.pl odwiedziło 7,41 mln internautów (2,8 proc. mniej), a w kategorii informacje i publicystyka – ogólne to 6,24 mln (1,02 proc. więcej). Wyniki pozostałych portali są w tych kategoriach takie same jak w kategorii ogólnej.
W marcu TVN 24 zaczął udostępniać użytkownikom nową odsłonę swojego serwisu internetowego Tvn24.pl. Zmiany wprowadzono m.in. w układzie strony głównej, kolorystyce serwisu i logo.
Dane: Mediapanel PBI/Gemius.
Czytaj też: Zmanipulowane przedwyborcze komunikaty udają informacje z mediów. NASK ostrzega
(MNIE, 18.04.2025)
