Radio Track: w pierwszym kwartale więcej Polaków słuchało radia
11.04.2025, 08:27

Radio każdego dnia włączało 18,6 mln Polaków w wieku 15-75 lat (fot. Pexels.com)
W pierwszym kwartale 2025 roku zasięg dzienny radia wyniósł 63,3 proc., co oznacza wzrost z 61 proc. w pierwszym kwartale 2024 roku.
Z badania Radio Track - realizowanego przez Kantar i Adres:Media - wynika, że radio każdego dnia włączało 18,6 mln Polaków w wieku 15-75 lat, czyli o ok. 700 tys. więcej niż przed rokiem.
W samochodzie radia słuchało 11,2 mln osób (wzrost z 10,6 mln), w domu - 8,7 mln (wzrost z 8,6 mln), a w pracy - 3,8 mln (wzrost z 3,6 mln).
W 2024 roku zasięg dzienny radia wyniósł 63,2 proc., a w 2023 roku - 63 proc.
Czytaj też: Siedmioro dziennikarzy wśród 17 kandydatów na prezydenta RP
(KOZ, 11.04.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
