Jakub Kwaczyński i Marta Ulman tworzą podcast na Effie Awards Poland

Odcinki podcastu będą pojawiać się co tydzień do końca kwietnia na stronie konkursu Effie Awards Poland oraz na YouTubie i Spotify (fot. materiały prasowe)
Jakub Kwaczyński i Marta Ulman, twórcy podcastu "Mamy na to slajd", ruszyli z cyklem tworzonym we współpracy z SAR i Effie Poland. Rozmawiają w nim o filarach efektywnych kampanii reklamowych z liderami branży marketingowej.
"Mamy na to slajd” to podcast o strategii marketingowej tworzony od 2020 roku przez Jakuba Kwaczyńskiego z GoldenSubmarine i Martę Ulman. Duet strategów przygotowuje teraz specjalną serią zatytułowaną „Slajdy na miarę Effie”, ruszyli z nim tuż przed rozpoczęciem przyjmowania zgłoszeń do konkursu Effie Awards Poland. W pięciu zaplanowanych odcinkach praktycy branży podpowiedzą, jak stworzyć najlepsze zgłoszenia do Effie, a cykl zamknie analiza kampanii nagrodzonych w 2024 roku.
Projekt realizowany jest we współpracy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, organizatorem konkursu Effie w Polsce.
(AMS, 28.03.2025)
