Udział streamingu w oglądalności na telewizorach spadł do 9,3 proc. Raport Nielsen Gauge

W lutym widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 4 godziny i 12 minut (fot. Pixabay.com)
Udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranach telewizorów spadł z 9,7 proc. w styczniu do 9,3 proc. w lutym – wynika z raportu Nielsen Gauge dla Polski.
Telewizja kablowa w lutym 2025 roku miała 33,5 proc. udziału w oglądalności na telewizorach (spadek z 33,8 proc. w styczniu), a naziemna – 23,4 proc. (22,8 proc. w styczniu). Udział telewizji satelitarnej to 27 proc. (bez zmian).
Czytaj też: Netflix z reklamami rośnie coraz szybciej. 10 mld dol. przychodów do 2030 roku
Liderami streamingu w lutym były Netflix i YouTube. Uzyskały po 2,1 proc. udziału (dla Netflixa to spadek z 2,3 proc., a w przypadku YouTube wynik nie zmienił się).
W lutym widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 4 godziny i 12 minut, czyli o 5 minut mniej, niż w styczniu 2024 roku.
Czytaj też: Netflix liderem serwisów streamingowych, Max przed Prime Video i Disney+
(MNIE, 19.03.2025)
