Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 11, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czterech polskich wydawców w finale INMA Global Media Awards 2025

Kapituła konkursu doceniła projekt Salonu "Rzeczpospolitej" (fot. materiały prasowe)

"Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", Ringier Axel Springer Polska i Burda Media Polska znalazły się w finale międzynarodowego konkursu INMA Global Media Awards 2025. 

"Gazeta Wyborcza" została nominowana w kategorii Najlepsza innowacja w transformacji redakcji za projekt transformacji lokalnych newsroomów, który był prowadzony w latach 2023-2024. Polegał na zmniejszeniu liczby artykułów, które nie cieszyły się zainteresowaniem czytelniczek i czytelników, wzmocnieniu dziennikarstwa lokalnego i dostosowaniu portfolio wydań drukowanych do potrzeb czytelniczek i czytelników oraz zmieniającego się rynku prasowego w Polsce.

"Rzeczpospolitą" nominowano w eventowej kategorii Najlepsze wykorzystanie wydarzenia do budowania marki informacyjnej za stworzenie Salonu "Rzeczpospolitej" na Forum Ekonomicznym w Karpaczu.

Ringier Axel Springer został nominowany w kategorii Najlepsze wykorzystanie sztucznej inteligencji w produktach skierowanych do klientów za stworzenie wirtualnego przewodnika turystycznego po Niemczech, który działa na stronach Onetu.

Burda Media Polska została nominowana w kategorii Najlepszy pomysł na zwiększenie sprzedaży reklam za projekt Wdrożenie questvertisingu jako dodatkowego źródła przychodów z reklam, który był realizowany na podstawie badań społecznych we współpracy z Uniwersytetem SWPS.

W tegorocznej edycji konkursu INMA Global Media Awards, organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych (INMA) nagrody przyznawane są w 20 kategoriach, obejmujących obszary takie, jak strategia rozwoju marki, innowacje cyfrowe, subskrypcje, reklama, dziennikarstwo oraz eventy. W konkursie bierze udział ponad 286 marek medialnych z 49 krajów, a w tym roku zgłoszono 839 projektów. Do finału zakwalifikowało się 199 najlepszych inicjatyw z całego świata.

Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 22 maja 2025 roku podczas gali w Nowym Jorku, która będzie stanowić część INMA World Congress of News Media.

(PAR, MAK, 11.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.