Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 02, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN Media podaje, że co czwarty klient korzysta z produktów addressable TV

Jak informuje Dorota Żurkowska do tej pory w modelu addressable TV nadawca zrealizował prawie tysiąc kampanii (fot. materiały prasowe)

Co czwarty klient biura reklamy TVN Media korzysta z produktów addressable TV – informuje Dorota Żurkowska, group senior vice president revenue w TVN Warner Bros. Discovery.

Biuro reklamy TVN Media ponad dwa lata temu – na początku października 2022 roku – wprowadziło do oferty możliwość zakupu spersonalizowanych reklam telewizyjnych kierowanych do wybranych gospodarstw domowych. Reklamy w modelu addressable TV dostępne są w TVN, TVN Siedem i TTV.

"Ogromna wartość dla reklamodawców"

– Segment kampanii adresowalnych charakteryzuje się najwyższą dynamiką rozwoju spośród obszarów handlowych w ramach TVN Media – opowiada Dorota Żurkowska, group senior vice president revenue w TVN Warner Bros. Discovery. – Wielu naszych klientów wpisało kampanie adresowalne jako stałą pozycję w budżecie mediowym. Wynika to z ogromnej wartości, jaką reklamodawcy dostrzegają w precyzyjnym dotarciu do grupy celowej, które oferuje addressable TV. Jeden na czterech klientów już korzysta z produktów adresowalnych, a prognozujemy, że ten trend będzie się dalej rozwijał – dodaje.

Czytaj też: Budżet programowy TVN na wiosnę nieco wyższy. Na głównej antenie trzy nowości

Jak podaje, do tej pory w modelu addressable TV nadawca zrealizował prawie tysiąc kampanii. – Ten model z roku na rok coraz bardziej zyskuje na znaczeniu, co widać wyraźnie po portfolio klientów, którzy skorzystali z naszej usługi. W ich gronie znajdują się marki premium, a także reklamodawcy o charakterze lokalnym i ogólnopolskim, planujący działania reklamowe na ograniczonym obszarze terytorialnym. Do tej pory jedyną alternatywą dla takich działań była geotargetowana reklama w internecie, radiu czy lokalnym outdoorze – zwraca uwagę Dorota Żurkowska.

W TVN Media utworzono komórkę organizacyjną – advanced advertising, która – jak wskazuje Żurkowska – ma działać przede wszystkim na rzecz rozwoju addressable TV, łącząc telewizję linearną z cyfrowymi innowacjami.

Jak podawaliśmy w "Presserwisie", w ciągu trzech kwartałów 2024 roku stacje naziemne TVN Warner Bros. Discovery wyemitowały łącznie 330,9 tys. spotów reklamowych w modelu addressable TV, czyli o 47,3 proc. więcej, niż rok wcześniej.

Czytaj też: Izabella Krzan reporterką "Dzień dobry TVN", ale współpraca obejmie też inne formaty

(KOZ, 02.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.