Mathias Döpfner występuje do UOKiK  |  Udział stacji radiowych w grupie 25-49  |  Grupa Iberion kończy proces konsolidacji serwisów  |  Ikea wybiera agencję  |  UKE podtrzymuje plany uruchomienia multipleksów radia DAB+  |  Drugi sezon serialu kryminalnego TVP 1 "Profilerka"  |  "Policjanci z sąsiedztwa" w Telewizji WP  |  "Twoje Imperium" z najmniejszym spadkiem sprzedaży  |  Zoom TV kontynuuje program "Kabaretowe przeboje"  |  Wiosenne nowości kanału Antena HD  |  Co czwarty klient biura reklamy TVN Media korzysta z addressable TV  |  Grupa OLX wybiera w przetargu  |  Agencja oLIVE media  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare wprowadza markę  |  Rokmates ma nowe działy i większy zespół  |  NBC i MSNBC wymieniają prezenterów. Odejdzie Lester Holt, Jen Psaki w prime time  |  Trump i Paramount szukają mediatora w sprawie o 20 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Mathias Döpfner występuje do UOKiK  |  Udział stacji radiowych w grupie 25-49  |  Grupa Iberion kończy proces konsolidacji serwisów  |  Ikea wybiera agencję  |  UKE podtrzymuje plany uruchomienia multipleksów radia DAB+  |  Drugi sezon serialu kryminalnego TVP 1 "Profilerka"  |  "Policjanci z sąsiedztwa" w Telewizji WP  |  "Twoje Imperium" z najmniejszym spadkiem sprzedaży  |  Zoom TV kontynuuje program "Kabaretowe przeboje"  |  Wiosenne nowości kanału Antena HD  |  Co czwarty klient biura reklamy TVN Media korzysta z addressable TV  |  Grupa OLX wybiera w przetargu  |  Agencja oLIVE media  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare wprowadza markę  |  Rokmates ma nowe działy i większy zespół  |  NBC i MSNBC wymieniają prezenterów. Odejdzie Lester Holt, Jen Psaki w prime time  |  Trump i Paramount szukają mediatora w sprawie o 20 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Mathias Döpfner występuje do UOKiK  |  Udział stacji radiowych w grupie 25-49  |  Grupa Iberion kończy proces konsolidacji serwisów  |  Ikea wybiera agencję  |  UKE podtrzymuje plany uruchomienia multipleksów radia DAB+  |  Drugi sezon serialu kryminalnego TVP 1 "Profilerka"  |  "Policjanci z sąsiedztwa" w Telewizji WP  |  "Twoje Imperium" z najmniejszym spadkiem sprzedaży  |  Zoom TV kontynuuje program "Kabaretowe przeboje"  |  Wiosenne nowości kanału Antena HD  |  Co czwarty klient biura reklamy TVN Media korzysta z addressable TV  |  Grupa OLX wybiera w przetargu  |  Agencja oLIVE media  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare wprowadza markę  |  Rokmates ma nowe działy i większy zespół  |  NBC i MSNBC wymieniają prezenterów. Odejdzie Lester Holt, Jen Psaki w prime time  |  Trump i Paramount szukają mediatora w sprawie o 20 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 26, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Warner Bros. Discovery liderem oglądalności treści wideo w Polsce

Warner Bros. Discovery uzyskał w styczniu 19,02 proc. udziału w oglądalności w kategorii źródeł treści wideo (fot. Albert Zawada/PAP)

Warner Bros. Discovery ma największy udział w oglądalności wśród dystrybutorów treści wideo w Polsce – wynika z zestawienia All Screens Video Landscape Nielsena.

Dane obejmują oglądalność z czterech ekranów (telewizor, PC/laptop, smartfon, tablet) w domach w ramach wspólnej sieci. Pochodzą one z jednoźródłowego panelu telemetrycznego Nielsena, który liczy 3,5 tys. gospodarstw domowych i prawie 9,7 tys. panelistów.

Czytaj też: Budżet programowy TVN na wiosnę nieco wyższy. Na głównej antenie trzy nowości

Warner Bros. Discovery uzyskał w styczniu 19,02 proc. udziału w oglądalności (połączenie całkowitego zasięgu i spędzanego czasu) w kategorii źródeł treści wideo. Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat (18,03 proc.), a na trzecim TVP (17,94 proc.; dane bez TVP VOD). Czwarte miejsce zajął Google, właściciel YouTube (6,4 proc.), a dalej była Republika (4,7 proc.), TV Puls (4,02 proc.), Netflix (2,34 proc.), SPI International (2,32 proc.), Meta (2,31 proc.) i Disney (1,55 proc.).

Jak wskazuje Nielsen, większość treści wideo jest oglądana na ekranie telewizora, a w przypadku treści z YouTube (Google) i serwisów Mety w ich oglądalności dominują pozostałe ekrany (w przypadku Mety to 100 proc., a Google – 70 proc.).

Pierwsze zestawienie All Screens Video Landscape opublikowano w styczniu i obejmowało cały 2024 rok.

Czytaj też: Biuro reklamy i marketingu TVP sprzedaje reklamy w serwisach i aplikacjach MediaFarm

(MNIE, 26.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.