TVN liderem w pasmie talk-show Magdy Gessler w grupach 16-49 i 20-54

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z Aleksandrą Kaczorowską (fot. Bartosz Krupa/TVN)
Średnio 583 tys. widzów oglądało w TVN talk-show Magdy Gessler "Magda gotuje internet".
Program emitowany był w niedziele o 11.20, od 5 stycznia do 23 lutego. Najwięcej widzów – 708 tys. – przyciągnął trzeci odcinek, którego gościem była tancerka i aktorka Agnieszka Kaczorowska.
Czytaj też: TVN ruszył z castingiem do programu randkowego typu reality show "Single"
TVN, emitując talk-show Magdy Gessler, notował średnio 6,74 proc. udziału w rynku w grupie 4+. W grupie komercyjnej 16-49 udział stacji wynosił 7,66 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 – 8,57 proc.
W pasmie programu "Magda gotuje internet" (11.22-11.52) TVN był wiceliderem oglądalności w 4+, notując 5,95 proc. (przegrywał tylko z TVN 24 – 11,14 proc.). Telewizja była za to liderem w 16-49 (7,51 proc.) i 20-54 (8,04 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: TTV nie kontynuuje w wiosennej ramówce emisji programu "Droga do oświecenia"
(KOZ, 02.03.2025)
