Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 23, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kongres Kanału Zero, mimo słabej sprzedaży biletów, zebrał ok. 1 mln zł na cele charytatywne

Szef Kanału Zero wskazuje na fakt, że kongres odbywał się w czasie ferii, przyznał także, że bilety były zbyt drogie, agenda zaś została podana zbyt późno (screen: YouTube/Kanał Zero)

Ferie, wysokie ceny biletów, za późno podana agenda – tak Krzysztof Stanowski tłumaczy niską frekwencję kongresu Kanału Zero. Opowiadał o tym w specjalnym materiale poświęconym temu wydarzeniu. Mimo to impreza zarobiła ok. 1 mln zł.

Na dwudniowy kongres organizowany w łódzkiej Atlas Arenie w sobotę i niedzielę z okazji rocznicy uruchomienia Kanału Zero sprzedano 4,5 tys. biletów, ale obiekt może pomieścić prawie 14 tys. osób.

Płatyn roast uratował finanse kongresu?

Bilety sprzedawano w cenie od 139 zł, jednak np. wejściówkę VIP (z miejscem na płycie głównej, tuż przed sceną i dostępem do strefy z cateringiem) wyceniono na 2499 zł.

Czytaj też: Nie sprzedano wszystkich biletów na kongres Kanału Zero. Stanowski mówi o błędach

Transmisje można było śledzić bezpłatnie, choć roast Krzysztofa Stanowskiego transmitowano za opłatą – od 39,99 zł. I to właśnie ta płatna transmisja pomogła uratować finanse kongresu, co Krzysztof Stanowski tłumaczy w filmie. 

Szef Kanału Zero wskazuje na fakt, że kongres odbywał się w czasie ferii, przyznał także, że bilety były zbyt drogie, agenda zaś została podana zbyt późno. Stanowski przyznał też, że to wszystko złożyło się na fakt, iż ze sprzedaży biletów nie dałoby się pokryć kosztów.

Stanowski planuje kolejną edycję

Dochód ze sprzedaży PPV ma zostać przeznaczony na cel charytatywny. Tak samo, jak i cały dochód z imprezy. Stanowski zapowiedział także, że w przyszłym roku planuje kolejną edycję kongresu Kanału Zero.

Czytaj też: Kampania w social mediach. Hołownia pierwszy na FB, Mentzen na TikToku, a Stanowski na X

W trakcie wydarzenia występowały osoby współpracujące z Kanałem Zero, m.in. wygłaszając prelekcje. 

Kanał Zero na YouTube ma 1,49 mln subskrybentów. Przedsięwzięcie ruszyło z początkiem lutego 2024 roku.

Czytaj też: Tłusty rok. Kanał Zero musi sobie odpowiedzieć na pytanie, czym chce być

(AMS, 23.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.