Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Luty 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 najbardziej cytowanym medium w 2024 roku. "Press" drugi w swojej kategorii

Najwyższy skok cytowań stacja TVN 24 odnotowała w styczniu dzięki rozmowie z marszałkiem Sejmu Szymonem Hołownią (fot. Darek Delmanowicz/PAP)

Według raportu IMM telewizja TVN 24 była najbardziej cytowanym medium w 2024 roku. W ścisłej czołówce rankingu znalazły się także "Rzeczpospolita" i Onet. W swojej kategorii drugi jest magazyn "Press".

W 2024 roku informacje podawane przez TVN 24 zacytowano prawie 44,5 tys. razy. Najwyższy skok cytowań stacja odnotowała w styczniu, dzięki rozmowie z marszałkiem Sejmu Szymonem Hołownią, który komentował decyzję prezydenta Andrzeja Dudy o wszczęciu procedury ułaskawieniowej w sprawie byłych szefów CBA Mariusza Kamińskiego i Macieja Wąsika.

Drugą w czołówce "Rzeczpospolitą" cytowano prawie 44,2 tys. razy, a znajdujący się na trzecim miejscu Onet – 43,5 tys. razy.

Press

TVN 24 zacytowano prawie 44,5 tys. razy (screen: IMM.com.pl)

Stacja TVN 24 była także liderem wśród stacji telewizyjnych. Drugie miejsce w tym segmencie zajął Polsat News – niemal 27,4 tys. wzmianek, a trzecie – TVP Info – ponad 17 tys.

"Rzeczpospolita" pierwsza w prasie

Wśród tytułów prasowych pierwsze miejsce na podium utrzymała "Rzeczpospolita". Miejsce drugie po raz kolejny zajęła "Gazeta Wyborcza" – 42,8 tys. cytowań, TOP 3 zamknął zaś "Fakt", który cytowano blisko 26,9 tys. razy.

Czytaj też: Czuchnowski z tymczasowym zakazem wstępu do parlamentu. Matecki chce "dożywotniego"

Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych stacji radiowych należało do RMF FM – ponad 28,7 tys. wzmianek. Drugie miejsce przypadło Radiu Zet – 24 tys., a trzecie Programowi I Polskiego Radia – blisko 11,3 tys.

W przypadku mediów internetowych pierwszy był Onet (ponad 43,5 tys. cytowań). Wiceliderem Wirtualna Polska – 39,9 tys. wzmianek. Z kolei Interię cytowano blisko 22,6 tys. razy.

Wśród tygodników i dwutygodników liderem był "Newsweek Polska" – prawie 8,1 tys. cytowań. Drugie miejsce, z 5,6 tys. wzmianek, zajął dwutygodnik "Viva", a trzecie "Wprost" – 4,4 tys.

"Gazeta Krakowska" liderem wśród mediów regionalnych

W rankingu miesięczników i dwumiesięczników blisko 5 tys. cytowań miał "Forbes". Drugą pozycję zajął magazyn "Press" – blisko 3,7 tys. Trzecie miejsce należało do "Twojego Stylu" – prawie 2,1 tys.

Czytaj też: Robert Mazurek biesiaduje z bohaterami swoich wywiadów. W Kanale Zero ujawnił to Przemysław Wipler

Liderem zestawienia mediów regionalnych była "Gazeta Krakowska" – 2,9 tys. Drugie miejsce zajął "Głos Wielkopolski" – ponad 1,8 tys., a trzecie "Gazeta Wrocławska" z liczbą 1,8 tys. cytowań.

W zestawieniu portali o tematyce ekonomiczno-biznesowej Business Insider odnotowało niemal 8,5 tys. wzmianek. Wiceliderem, z około 8,5 tys. cytatami, został Money. Trzecie miejsce zajął Bankier – z ponad 2,7 tys. wzmianek na koncie.

W zestawieniu najczęściej cytowanych tytułów prasowych o tematyce ekonomiczno-biznesowej pierwsze miejsce należało do dziennika "Rzeczpospolita" – (przypomnijmy – blisko 44,2 tys. cytowań). Drugi był "Dziennik Gazeta Prawna" – blisko 20,6 tys. wzmianek. Trzeci, z liczbą niemal 5 tys. cytowań, był "Forbes".

TVP Sport najbardziej cytowanym medium sportowym

Liderem zestawienia najbardziej cytowanych mediów o tematyce zdrowotnej był Rynek Zdrowia – niemal 1,6 tys. cytowań. Drugie miejsce zajął Medonet – 1,2 tys. cytowań, a trzecie Puls Medycyny – 572.

Czytaj też: Marcin Iskra rozstał się z Polskim Radiem. Był p.o. dyrektorem biura audytu i kontrolingu

Wśród mediów sportowych TVP Sport miało 16,6 tys. cytowań, Meczyki.pl – ponad 9 tys. wzmianek, a "Przegląd Sportowy" – 8,4 tys.

Pierwsze miejsce w rankingu wydawnictw miał Ringier Axel Springer Polska. Na media należące do grupy powołano się łącznie ponad 110,5 tys. razy. Druga była Agora – blisko 89,7 tys., a trzecia Wirtualna Polska Media – prawie 76,9 tys. razy.

Analizę częstotliwości 741 484 cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się cytowania ze wskazaniem nazwy mediów prasowych, serwisów internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

Czytaj też: Nielegitne Legimi. Serwis pobierał abonament za książki, ale się nie rozliczał

(MZD, 09.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.