Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyniki oglądalności programu TVP Info "Oko na Wschód". Średnio 86 tys. widzów

W programie omawiane są wydarzenia dotyczące Europy Wschodniej (screen: Tvp.pl)

Program informacyjno-publicystyczny "Oko na Wschód" ogląda w TVP Info średnio 86 tys. widzów.

Cykl jest emitowany od 11 stycznia w soboty, najpierw o 22.25, a później przeniesiono go na 22.35. W porze nadawania programu TVP Info ma średnio 0,9 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,54 proc. w komercyjnej 16-59. Dotąd najwięcej widzów zgromadził odcinek z 1 lutego – 106 tys.

Czytaj też: W weekend TVP 3 z nowym układem pasm lokalnych. Od początku marca

W 2024 roku TVP Info notował dobowo średnio 1,41 proc. w grupie 4+ i 0,86 proc. w 16-59, a w styczniu odpowiednio: 1,55 proc. i 0,89 proc.

"Oko na Wschód" to następca "Akcentu wschodniego", nadawanego w soboty o 18.30. Głównym prowadzącym "Oko na Wschód" jest Michał Kacewicz. W programie omawiane są wydarzenia dotyczące Europy Wschodniej.

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem.

Czytaj też: Program Marka Sierockiego "To jest grane" w TVP 2 wróci na piątkowy wieczór

(MNIE, 07.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.