Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program Marka Sierockiego "To jest grane" w TVP 2 wróci na piątkowy wieczór

Program "To jest grane" to m.in. przegląd list przebojów i rozmowy z artystami (screen: Vod.tvp.pl)

Na początku marca TVP 2 zmieni pasmo emisji programu "To jest grane" Marka Sierockiego.

Od początku tego roku cykl jest nadawany w soboty o 11.35, po "Pytaniu na śniadanie". Ostatnie premierowe wydanie w sobotnim pasmie zostanie nadane 8 lutego. Z kolei 7 marca w ramówce widnieje nowy odcinek w pasmie piątkowym o 22.45, czyli tym samym, w którym program nadawano jesienią 2024. Biuro prasowe TVP nie odniosło się do zmiany pory i dnia emisji programu.

Czytaj też: Wyniki oglądalności programu Marka Sierockiego "To jest grane" w TVP 2

Według Nielsen Media po pierwszych trzech odcinkach w sobotnim pasmie program miał średnio 230 tys. widzów.

Po zmianie władz w Telewizji Polskiej Marek Sierocki przestał pojawiać się w "Teleexpressie", gdzie od lat miał kącik muzyczny (zastąpił go Mateusz Jędraś). Nie prowadzi też już "Szansy na sukces" (do programu wrócił Artur Orzech). Razem z Aleksandrem Sikorą komentował także w poprzednich latach Konkurs Piosenki Eurowizji, ale do tej roli powrócił Artur Orzech. Sierocki dostał za to własny program pt. "To jest grane" m.in. z przeglądem list przebojów i rozmowami z artystami.

Czytaj też: TVP 1 przenosi "Raport specjalny" Bianki Mikołajewskiej z piątków na wtorki

(MNIE, 07.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.