ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 03, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix ujawnił datę premiery trzeciego sezonu "Squid Game" – 27 czerwca

Drugi sezon "Squid Game" stał się drugim najczęściej oglądanym serialem telewizyjnym w języku innym niż angielski (screen: YouTube/Netflix)

Netflix ustalił datę premiery trzeciego i ostatniego sezonu niezwykle popularnego południowokoreańskiego serialu "Squid Game". Siedem odcinków pojawi się na platformie od razu, 27 czerwca.

Drugi sezon "Squid Game", także składający się z siedmiu odcinków, miał premierę 26 grudnia. Został nakręcony równolegle z sezonem 3, co zapewniło, że czas oczekiwania między sezonami będzie znacznie krótszy niż w przypadku serii 2. i 1. (która zadebiutowała w 2021 roku).

Czytaj też: Warner Bros. Discovery pozwane za naruszanie praw autorskich do postaci Supermana

W sezonie drugim Gi-hun, znany również jako Gracz 456 (w tej roli Lee Jung-jae), powraca do sadystycznej rywalizacji trzy lata po wygraniu 45,6 mld wonów, aby położyć kres rozgrywkom i ocalić życie graczy. Akcja serii urywa się bez wyraźnego zakończenia – dlatego oczywiste było dokończenie historii w sezonie trzecim.

Drugi sezon "Squid Game" stał się drugim najczęściej oglądanym serialem telewizyjnym w języku innym niż angielski, mając ponad 173 mln wyświetleń i 1,2 mld godzin oglądania od premiery.

Sezon 1, który szybko stał się najczęściej oglądanym serialem w historii serwisu Netflix, był nominowany do 17 nagród Emmy, zdobywając sześć.

Czytaj też: Podsumowania roku i prognozy na 2025. Telewizja i streaming

(MAC, 03.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.