Delegacji zjazdu SDP chcą kontroli stowarzyszenia i jej fundacji przez władze Warszawy  |  Zwycięzca przetargu mediowego Castoramy   |   Ile wydała Kancelaria Premiera na spot #ToDopieroRoku w telewizji? Mamy oficjalne dane  |  Grupa RMF ma szefa podcastów   |  Co z programem "Bitwa na palety" Zygmunta Chajzera w Super Polsat  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Delegacji zjazdu SDP chcą kontroli stowarzyszenia i jej fundacji przez władze Warszawy  |  Zwycięzca przetargu mediowego Castoramy   |   Ile wydała Kancelaria Premiera na spot #ToDopieroRoku w telewizji? Mamy oficjalne dane  |  Grupa RMF ma szefa podcastów   |  Co z programem "Bitwa na palety" Zygmunta Chajzera w Super Polsat  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Delegacji zjazdu SDP chcą kontroli stowarzyszenia i jej fundacji przez władze Warszawy  |  Zwycięzca przetargu mediowego Castoramy   |   Ile wydała Kancelaria Premiera na spot #ToDopieroRoku w telewizji? Mamy oficjalne dane  |  Grupa RMF ma szefa podcastów   |  Co z programem "Bitwa na palety" Zygmunta Chajzera w Super Polsat  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

New Street Research: Netflix w 2025 roku ma podwoić przychody z reklam do 3,2 mld dol.

Netflixa z reklamami wybiera coraz więcej odbiorców (fot. Pixabay.com)

Według prognoz firmy New Street Research platforma Netflix w 2025 roku, głównie dzięki transmisjom wydarzeń sportowych, podwoi przychody z reklam do 3,2 mld dol.

Firma szacuje, że ponad połowa (56 proc.) przychodów reklamowych w 2025 roku będzie pochodzić ze Stanów Zjednoczonych i Kanady - 1,8 mld dol. (wzrost z 913 mln dol. w 2024 roku).

Według New Street Research miesięczna liczba aktywnych użytkowników na tych rynkach wzrośnie z 22,3 mln do 38,1 mln.

Wpływy reklamowe z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki sięgną 815,9 mln dol. (w regionie Azji i Pacyfiku wzrosną do 370,8 mln dol., a w krajach Ameryki Łacińskiej - do 224,4 mln dol.).

W 2025 roku Netflix ma pozyskać 24,3 mln abonentów (12,4 mln wersji z reklamami i 11,8 mln bez reklam).

New Street Research zakłada, że do 2030 roku Netflix będzie osiągać 9,3 mld dol. wpływów reklamowych rocznie, z czego 4,7 mld. w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Miesięczna liczba aktywnych użytkowników opcji z reklamami w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie ma wzrosnąć z 41,9 mln (2025 rok) do 71,2 mln (2030 rok).

(MAC, 17.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.