New Street Research: Netflix w 2025 roku ma podwoić przychody z reklam do 3,2 mld dol.
Netflixa z reklamami wybiera coraz więcej odbiorców (fot. Pixabay.com)
Według prognoz firmy New Street Research platforma Netflix w 2025 roku, głównie dzięki transmisjom wydarzeń sportowych, podwoi przychody z reklam do 3,2 mld dol.
Firma szacuje, że ponad połowa (56 proc.) przychodów reklamowych w 2025 roku będzie pochodzić ze Stanów Zjednoczonych i Kanady - 1,8 mld dol. (wzrost z 913 mln dol. w 2024 roku).
Według New Street Research miesięczna liczba aktywnych użytkowników na tych rynkach wzrośnie z 22,3 mln do 38,1 mln.
Wpływy reklamowe z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki sięgną 815,9 mln dol. (w regionie Azji i Pacyfiku wzrosną do 370,8 mln dol., a w krajach Ameryki Łacińskiej - do 224,4 mln dol.).
W 2025 roku Netflix ma pozyskać 24,3 mln abonentów (12,4 mln wersji z reklamami i 11,8 mln bez reklam).
New Street Research zakłada, że do 2030 roku Netflix będzie osiągać 9,3 mld dol. wpływów reklamowych rocznie, z czego 4,7 mld. w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Miesięczna liczba aktywnych użytkowników opcji z reklamami w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie ma wzrosnąć z 41,9 mln (2025 rok) do 71,2 mln (2030 rok).
(MAC, 17.01.2025)