Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 15, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodnik "Nie" szykuje serwis internetowy. Będzie działać w modelu abonamentowym

Nowy serwis tygodnika "Nie" wystartuje w pierwszym kwartale 2025 roku (screen: Tygodniknie.pl)

Tygodnik "Nie" (Urma) kończy pracę nad serwisem internetowym, który umożliwi dostęp do publikowanych treści na podstawie miesięcznego abonamentu.

Obecnie można kupić wyłącznie pojedyncze e-wydanie tygodnika "Nie". – W serwisie będą dostępne wszystkie publikowane przez nas teksty: bieżące i archiwalne od 2006 roku – mówi Agnieszka Wołk-Łaniewska, redaktorka naczelna tygodnika "Nie".

"Uruchomienie serwisu jest konieczne"

Nad uruchomieniem płatnego serwisu "Nie" od lata 2024 roku pracuje zewnętrzna firma. – To nie jest nowa idea. Przez laty uruchomienie serwisu internetowego zostało zlecone fachowcowi, który zmarł, a efektów wykonanej przez niego pracy nie udało się odzyskać – opowiada Wołk-Łaniewska.

Czytaj też: Znikają małe sklepy tworzące lokalne sieci kolportażu gazet. "Jest coraz trudniej"

– Być może wróci moda na drukowane czasopisma, tak jak wróciła na płyty winylowe. Jednak zdajemy sobie sprawę, że uruchomienie serwisu jest konieczne, aby dotrzeć do młodszych czytelników – dodaje redaktorka naczelna tygodnika.

Cena abonamentu umożliwiającego dostęp do serwisu "Nie" nie jest jeszcze znana. – Na pewno będzie dużo niższa od ceny tygodnika w wersji drukowanej – mówi naczelna "Nie". Obecnie cena egzemplarzowa wynosi 7,90 zł.

– Nie mamy tak licznego zespołu, jak np. "Polityka", która w serwisie internetowym codziennie publikuje aktualności. Ale będziemy mieć atuty: jako jedyni w Polsce publikujemy w każdym numerze serię rysunków i ilustracji satyrycznych – przekonuje Agnieszka Wołk-Łaniewska.

– Robert Jaruga przygotowuje Jerzego Urbana w wersji 2.0. Dzięki modelowi opartemu na sztucznej inteligencji będzie można porozmawiać z założycielem "Nie". Mam nadzieję, że zdąży na debiut naszego serwisu. Daty startu jeszcze nie ma, ale na pewno stanie się to w tym kwartale – zaznacza redaktorka naczelna.

Czytaj też: Po tekście "Press" Towarzystwo Dziennikarskie apeluje do władz o kontrolę fundacji SDP

(JF, 15.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.