Zysk netto spółki producenckiej ZPR Media  |  Kraft Heinz wybiera  |  Widownia Open'er Festivalu w TVP 1  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Spółka Polsatu z większym zyskiem  |  Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google  |  Najczęściej odwiedzane polskie serwisy  |  Dabcom wnioskuje do UKE  |  Gazety Polska Press Grupy przygotowały ofertę  |  PKP PLK szuka  |  Certyfikacja Dentsu  |  MRPiPS wybierze agencję reklamową  |  Apple zaskarżył decyzję Komisji Europejskiej  |  BBC adaptuje na serial sztukę o piłkarskiej reprezentacji Anglii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Zysk netto spółki producenckiej ZPR Media  |  Kraft Heinz wybiera  |  Widownia Open'er Festivalu w TVP 1  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Spółka Polsatu z większym zyskiem  |  Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google  |  Najczęściej odwiedzane polskie serwisy  |  Dabcom wnioskuje do UKE  |  Gazety Polska Press Grupy przygotowały ofertę  |  PKP PLK szuka  |  Certyfikacja Dentsu  |  MRPiPS wybierze agencję reklamową  |  Apple zaskarżył decyzję Komisji Europejskiej  |  BBC adaptuje na serial sztukę o piłkarskiej reprezentacji Anglii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Zysk netto spółki producenckiej ZPR Media  |  Kraft Heinz wybiera  |  Widownia Open'er Festivalu w TVP 1  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Spółka Polsatu z większym zyskiem  |  Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google  |  Najczęściej odwiedzane polskie serwisy  |  Dabcom wnioskuje do UKE  |  Gazety Polska Press Grupy przygotowały ofertę  |  PKP PLK szuka  |  Certyfikacja Dentsu  |  MRPiPS wybierze agencję reklamową  |  Apple zaskarżył decyzję Komisji Europejskiej  |  BBC adaptuje na serial sztukę o piłkarskiej reprezentacji Anglii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 15, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Komentator Canal+ Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic

Tomasz Ćwiąkała z Betclic związał się z dwuletnią umową (fot. materiały prasowe)

Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz sportowy Canal+ i youtuber, dołączył do grona ambasadorów marki Betclic. Związał się z nią dwuletnią umową. Wcześniej współpracował z Fortuną.

Ćwiąkała będzie obecny na kanałach Betclic Polska jako twórca własnych formatów, a także jako gość w programach marki. Betclic z kolei będzie widoczny na kanałach dziennikarza w formie brandingu jego konta YouTube, a także lokowań dostępnych w mediach społecznościowych.

Czytaj też: Bukmacher Superbet oficjalnym partnerem kanału sportowego Meczyki

Dziennikarz Canal+ dołączył do grona innych ambasadorów Betclic, czyli Michała Pola, Zwykłego Kibica, Footrolla, Karoliny Kowalkiewicz czy Mateusza Gamrota oraz twarzy elektronicznej rozrywki i gamingu, m.in. Lacha, Parisa Platynova czy Piotra "Izaka" Skowyrskiego.

(AMS, 15.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.