Komentator Canal+ Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic

Tomasz Ćwiąkała z Betclic związał się z dwuletnią umową (fot. materiały prasowe)
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz sportowy Canal+ i youtuber, dołączył do grona ambasadorów marki Betclic. Związał się z nią dwuletnią umową. Wcześniej współpracował z Fortuną.
Ćwiąkała będzie obecny na kanałach Betclic Polska jako twórca własnych formatów, a także jako gość w programach marki. Betclic z kolei będzie widoczny na kanałach dziennikarza w formie brandingu jego konta YouTube, a także lokowań dostępnych w mediach społecznościowych.
Czytaj też: Bukmacher Superbet oficjalnym partnerem kanału sportowego Meczyki
Dziennikarz Canal+ dołączył do grona innych ambasadorów Betclic, czyli Michała Pola, Zwykłego Kibica, Footrolla, Karoliny Kowalkiewicz czy Mateusza Gamrota oraz twarzy elektronicznej rozrywki i gamingu, m.in. Lacha, Parisa Platynova czy Piotra "Izaka" Skowyrskiego.
(AMS, 15.01.2025)
