ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program Jarosława Gugały w Wydarzeniach 24 ogląda średnio 78 tys. widzów

Jarosław Gugała dołączył do Wydarzeń 24, ale przestał pojawiać się w Polsat News i Polsacie (fot. Radek Pietruszka/PAP)

Program informacyjno-publicystyczny "Wydarzenia, opinie, komentarze", prowadzony przez Jarosława Gugałę, ogląda w naziemnych Wydarzeniach 24 średnio 78 tys. widzów.

Magazyn można śledzić od 7 stycznia, od poniedziałku do piątku, o 20. Emitując go, stacja ma średnio 0,60 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,50 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Ponad połowa reklamowych wydatków resortu rolnictwa trafiła do TVP

Pierwsze wydanie przyciągnęło średnio 84 tys. widzów, drugie – 113 tys., trzecie – 39 tys., a czwarte – 77 tys.

Dla porównania, w grudniu kanał miał średnio dobowo 1,14 proc. udziału w 4+ i 0,93 proc. w komercyjnej 16-59.

Jarosław Gugała dołączył do Wydarzeń 24, ale przestał pojawiać się w Polsat News i Polsacie. Nie prowadzi już "Wydarzeń wieczornych" i "Prezydentów i premierów". Gościnnie był jednak komentatorem w programie "Cztery strony mediów Kutyny" w Polsat News.

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem

Czytaj też: Przyczajony tygrys, ukryty smok. Dlaczego Jarosław Gugała cały czas tkwi w Polsacie?

(MNIE, 14.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.