ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 12, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Genzie ma audycję w RMF FM. "Efekty i odbiór programu przeszły nasze oczekiwania"

Audycja "Genzie sami w RMF" nadawana jest w niedziele od 10 do 12 (fot. materiały prasowe)

RMF FM wprowadził do ramówki audycję grupy twórców internetowych Genzie. Emisja początkowo zaplanowana była tylko na grudzień, ale rozgłośnia zdecydowała się kontynuować program.

Iwona Bołdak, dyrektorka programowa RMF FM, opowiada, że pomysł na audycję z Genzie zrodził się spontanicznie. – Nasze drogi pierwszy raz spotkały się w wakacje, podczas trasy Żółtego Kampera RMF FM. Od razu złapaliśmy wspólny język i postanowiliśmy, że musimy wspólnie zrobić coś większego. Jak potem się okazało, ekipa Genzie myślała już wcześniej o tym, że fajnie by było pojawić się w radiu, więc wyszło to bardzo naturalnie – wyjaśnia.

"Pewnego rodzaju fenomen"

Szefowa programowa RMF FM dodaje: – Początkowo zakładaliśmy krótką współpracę – grudniowe, niedzielne audycje, jako taki prezent dla naszych najmłodszych słuchaczy – efekty i odbiór programu przeszły jednak nasze oczekiwania. Liczba komentarzy i głosówek, jakie przyszły do redakcji, była naprawdę imponująca.

Czytaj też: Radio umiera w ciszy. Drastyczne zmiany w Meloradiu nikogo nie zainteresowały

– Dla nas, jako osób od wielu lat związanych z radiem, jest to pewnego rodzaju fenomen. Kiedy wielu medioznawcom i specjalistom z branży wydawało się, że tradycyjne radio dla pokolenia Z czy Alfa jest już stracone, w RMF FM wspólnie z Genzie pokazaliśmy, że wcale tak nie jest – uważa Iwona Bołdak.

Audycja "Genzie sami w RMF" nadawana jest w niedziele od 10 do 12. Program prowadzą: Hanna "Hi Hania" Puchalska, Faustyna "Fausti" Fugińska, Bartek Kubicki, Wiktoria "Kartonii" Bochnak, Bartosz "Świeży" Laskowski i Julita Różalska.

Członkowie Genzie występują również w najnowszej kampanii RMF FM pod hasłem "RMF FM – Najfajniejsi słuchacze".

Czytaj też: Fakt.pl, Plejada.pl i Kozaczek.pl uśmierciły Barbarę Brylską. Nie żyje Barbara Rylska

(KOZ, 12.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.