Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Rozmowy z big techami  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Rozmowy z big techami  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Rozmowy z big techami  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koniec Świata Arlety Bojke ma już na YouTube 100 tys. subskrybentów

Po 11 miesiącach od startu kanał Arlety Bojke zyskał 100 tys. subskrybentów (fot. Youtube.com/Koniec Świata - Arleta Bojke)

Uruchomiony prawie rok temu na YouTube kanał Arlety Bojke o Rosji Putina przekroczył próg 100 tys. subskrybentów. Dziennikarka zapowiada, że będzie robić dla swoich widzów więcej wywiadów.

Arleta Bojke youtuberką jest od lutego 2024 roku. Wtedy założyła kanał Koniec Świata. Opowiada w nim o wydarzeniach i życiu Rosji, analizuje rosyjską propagandę, monitoruje tamtejsze media, rozmawia z ekspertami. Ok. 20-minutowe filmy zamieszcza co tydzień, we wtorki. Te najpopularniejsze mają ponad pół miliona wyświetleń. Od listopada partnerem reklamowym jej kanału jest platforma transakcyjna XTB.

Bojke nie żałuje odejścia z TVP. - Robię to, co lubię i co najbardziej mnie interesuje. Kanał będę nadal rozwijała. Z początkiem roku zmieniliśmy oprawę graficzną. Planuję publikować więcej niż do tej pory wywiadów. Natomiast 21 stycznia pokażę pierwszą rozmowę realizowaną na żywo ze studia - zapowiada dziennikarka.

Arleta Bojke przez 18 lat zajmowała się w TVP tematyką międzynarodową, głównie krajami byłego Związku Radzieckiego. W latach 2010-2013 była korespondentką z Moskwy. Pracowała dla "Wiadomości", a od 2015 roku w redakcji zagranicznej TVP Info. W marcu 2024 roku odeszła z telewizji publicznej i rozpoczęła współpracę z Kanałem Zero Krzysztofa Stanowskiego, prowadzi tam m.in. cykl "Świat od zera".

(GK, 09.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.