Katarzyna Chodacka została dyrektorką strategiczno-operacyjną SAR
Katarzyna Chodacka została zatrudniona w SAR po wygraniu konkursu (fot. materiały prasowe)
Katarzyna Chodacka, ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży, objęła stanowisko dyrektorki strategiczno-operacyjnej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Chodacka przez ponad 16 lat związana była z agencją IQ Marketing, ostatnie pięć lat jako dyrektorka zarządzająca odpowiadała za strategię, finanse i relacje biznesowe. Wcześniej tworzyła strategie dla globalnych i lokalnych marek oraz pracowała po stronie klienta w branżach: lotniczej, telekomunikacyjnej i wyposażenia wnętrz.
Czytaj też: Kacper Kłos prezesem Assembly Digital Commerce
Katarzyna Chodacka została wybrana na stanowisko dyrektorskie w SAR po wygraniu otwartego konkursu, ogłoszonego w czerwcu 2024 roku. Będzie odpowiadała za zarządzanie operacyjne stowarzyszenia, raportuje do Pawła Tyszkiewicza, dyrektora generalnego SAR.
(KAP, 08.01.2025)