Dane na temat czasu oglądania TV  |  Prezes Assembly Digital Commerce  |  Wyścig Tour de Pologne  |  "Pytanie na śniadanie"  |  Brak stacji Grupy Eurozet na dekoderach Canal+  |  Prezenterka Silver TV  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła testuje  |  Powrót do Radia Łódź  |  WP i Polsat z Interią zdominowały 2024 rok  |  Amooco współpracuje  |  Marka Adidas  |  PGE sponsorem  |  Nick Clegg przed ustąpieniem miejsca stronnikowi Trumpa w Meta zarobił ponad 18 mln dol.  |  "NYT" po oddaleniu pozwu o zniesławienie domaga się zwrotu kosztów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dane na temat czasu oglądania TV  |  Prezes Assembly Digital Commerce  |  Wyścig Tour de Pologne  |  "Pytanie na śniadanie"  |  Brak stacji Grupy Eurozet na dekoderach Canal+  |  Prezenterka Silver TV  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła testuje  |  Powrót do Radia Łódź  |  WP i Polsat z Interią zdominowały 2024 rok  |  Amooco współpracuje  |  Marka Adidas  |  PGE sponsorem  |  Nick Clegg przed ustąpieniem miejsca stronnikowi Trumpa w Meta zarobił ponad 18 mln dol.  |  "NYT" po oddaleniu pozwu o zniesławienie domaga się zwrotu kosztów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dane na temat czasu oglądania TV  |  Prezes Assembly Digital Commerce  |  Wyścig Tour de Pologne  |  "Pytanie na śniadanie"  |  Brak stacji Grupy Eurozet na dekoderach Canal+  |  Prezenterka Silver TV  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła testuje  |  Powrót do Radia Łódź  |  WP i Polsat z Interią zdominowały 2024 rok  |  Amooco współpracuje  |  Marka Adidas  |  PGE sponsorem  |  Nick Clegg przed ustąpieniem miejsca stronnikowi Trumpa w Meta zarobił ponad 18 mln dol.  |  "NYT" po oddaleniu pozwu o zniesławienie domaga się zwrotu kosztów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 06, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Must be the music" od marca w Polsacie. "Twoja twarz brzmi znajomo" dopiero jesienią

Polsat rozpoczął promocję "Must be the music". Na antenie emitowany jest spot zapowiadający program (screen: Polsat.pl)

Od marca Polsat będzie emitować nową edycję talent show "Must be the music". W wiosennej ramówce zabraknie z kolei programu "Twoja twarz brzmi znajomo".

Polsat rozpoczął promocję "Must be the music". Na antenie emitowany jest spot zapowiadający program. Stacja nie podaje jeszcze pasma jego emisji. Nową edycję poprowadzą Maciej Rock, Adam Zdrójkowski i Patricia Kazadi. W jury zasiądą: raper Miłosz "Mioush" Borycki, piosenkarze Dawid Kwiatkowski i Sebastian Karpiel-Bułecka oraz wokalistka Natalia Szroeder.

Czytaj też: W grudniu 2024 roku "Dzień dobry TVN" utrzymało poziom widowni z grudnia 2023 roku

Do tej pory ostatnią, 11. edycję, pokazano wiosną 2016 roku. Według Nielsen Media program przyciągał średnio 2 mln widzów (pierwszą oglądało 3,4 mln osób). W przeszłości w jury zasiadali m.in. dyrygent i kompozytor Adam Sztaba i nieżyjąca już wokalistka Kora.

Wiosną 2025 w Polsacie nie będzie jednak kolejnej edycji "Twoja twarz brzmi znajomo". Nadawca stawia na jeden format muzyczny w ramówce. "Twoja twarz brzmi znajomo" powróci do oferty jesienią.

21. edycję programu oglądało jesienią w Polsacie średnio 1,21 mln widzów, ok. 120 tys. więcej, niż przed rokiem.

Producentem "Twoja twarz brzmi znajomo" i "Must be the music" jest Endemol Shine Polska.

Czytaj też: Nowy „Press”: Andrzej Andrysiak, XYZ Nawackiego, była naczelna „Pisma” i odbudowa Trójki

(MNIE, 06.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.