Oglądalność ViDoc TV stopniowo rośnie. Wyniki miesiąc po miesiącu
Kanał ma profil filmowo-dokumentalny (fot. materiały prasowe)
Nadający na ósmym multipleksie naziemnym kanał filmowo-dokumentalny ViDoc TV (Red Carpet Media Group) w najlepszym miesiącu nadawania miał średnio 5,5 tys. widzów.
Stacja wystartowała w połowie marca (początkowo pod nazwą CTV9), ale jest monitowana przez Nielsen Media od połowy maja (jest mierzona łącznie z kanałem kablowym ViDoc TV 1, który nadaje ten sam program).
W maju ViDoc TV notował średnio 1,4 tys. widzów (0,03 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,02 proc. w komercyjnej 16-59).
Czytaj też: Wydawcy o rozmowach z big techami: "To będzie rok trudnych negocjacji"
W czerwcu, czyli w pierwszym pełnym miesiącu monitoringu stacji przez Nielsen Media, miała ona średnio 2,7 tys. widzów (0,05 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 0,05 proc. w komercyjnej 16-59), a w lipcu - 3,5 tys. (0,07 proc. w 4+ i 0,05 proc. w 16-59). W sierpniu stację oglądało 3,8 tys. osób (0,08 proc. w 4+ i 0,09 proc. w 16-59), a we wrześniu - 3,1 tys. (0,06 proc. w ogólnej 4+ i 0,05 proc. w komercyjnej 16-59). W październiku kanał miał średnio 4,4 tys. widzów (0,09 proc. w ogólnej 4+ i 0,08 proc. w komercyjnej 16-59), a w listopadzie - 5,5 tys. (0,10 proc. w ogólnej 4+ i 0,09 proc. w komercyjnej 16-59).
Dla porównania, np. kanał Nowa TV (Grupa Polsat Plus), też dostępny na MUX 8, w czerwcu miał średnio 26 tys. widzów (0,52 proc. w 4+ i 0,46 proc. w 16-59), a np. w listopadzie - 21 tys. (0,36 proc. w 4+ i 0,38 proc. w 16-59).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 02.01.2025)