Na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy we wtorek 7 stycznia  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy we wtorek 7 stycznia  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy we wtorek 7 stycznia  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 02, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Debiut spotkań NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów

Oglądalność spotkania Ravens-Texans osiągnęła szczyt podczas trwającego w przerwie przez 13 minut występu Beyonce (screen: YouTube/TODAY)

Średnio 24,2 mln widzów oglądało w Netflixie 25 grudnia transmisje pierwszych dwóch spotkań National Football League, które dostępne były też w Polsce – wynika ze wspólnych danych platformy i Nielsena.

Pierwszy świąteczny mecz Netflixa, w którym obecni mistrzowie Super Bowl, Kansas City Chiefs, pokonali Pittsburgh Steelers 29:10, zgromadził średnio 24,1 mln widzów. Mecz drugi i zwycięstwo Baltimore Ravens nad Houston Texans 31:2 zgromadził 24,3 mln.

Czytaj też: 60 mln użytkowników oglądało na Netflixie transmisję walki Mike'a Tysona z Jakiem Paulem

Oglądalność spotkania Ravens-Texans osiągnęła szczyt podczas trwającego w przerwie przez 13 minut występu Beyonce. Średnia widownia wyniosła wtedy 27 mln widzów.

(MAC, 02.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.