Debiut spotkań NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów
Oglądalność spotkania Ravens-Texans osiągnęła szczyt podczas trwającego w przerwie przez 13 minut występu Beyonce (screen: YouTube/TODAY)
Średnio 24,2 mln widzów oglądało w Netflixie 25 grudnia transmisje pierwszych dwóch spotkań National Football League, które dostępne były też w Polsce – wynika ze wspólnych danych platformy i Nielsena.
Pierwszy świąteczny mecz Netflixa, w którym obecni mistrzowie Super Bowl, Kansas City Chiefs, pokonali Pittsburgh Steelers 29:10, zgromadził średnio 24,1 mln widzów. Mecz drugi i zwycięstwo Baltimore Ravens nad Houston Texans 31:2 zgromadził 24,3 mln.
Czytaj też: 60 mln użytkowników oglądało na Netflixie transmisję walki Mike'a Tysona z Jakiem Paulem
Oglądalność spotkania Ravens-Texans osiągnęła szczyt podczas trwającego w przerwie przez 13 minut występu Beyonce. Średnia widownia wyniosła wtedy 27 mln widzów.
(MAC, 02.01.2025)