Piąty sezon programu "Lego masters" w nowym pasmie TVN zyskał widzów
TVN, emitując "Lego masters", miał 7,42 proc. udziału w 16-49 (fot. materiały prasowe)
Piąty sezon programu "Lego masters" śledziło w TVN średnio 675 tys. widzów – o 275 tys. widzów więcej, niż czwarty rok temu.
TVN w jesiennej ramówce pokazywał "Lego masters. Kierunek Polska" w niedziele o 19.30, od 24 listopada do 22 grudnia. Najwięcej widzów – 702 tys. – program przyciągnął 15 grudnia.
Czytaj też: 10. edycja "Hotelu Paradise" znajdzie się w wiosennej ramówce TVN Siedem
Emitując "Lego masters", TVN miał średnio 5,19 proc. udziału w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 stacja uzyskała 7,42 proc. udziału.
W pasmie "Lego masters" (19.30-20.36) TVN z 4,89 proc. był w grupie ogólnej telewizją piątego wyboru, prowadził TVP 1 (10,58 proc.). W grupie 16-49 TVN z 6,99 proc. zajmował drugie miejsce, przegrywał jedynie z Polsatem (7,21 proc.).
Dla porównania czwarta edycja programu nadawana jesienią 2023 roku w soboty o 17.30 (od 21 października do 18 listopada) przyciągała do TVN średnio 400 tys. widzów. Dawało to stacji 3,85 proc. udziału w 4+ i 4,75 proc. w 16-49.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: TVN WBD zrezygnuje z naziemnej emisji kanału Metro. "Nigdy nie był priorytetem"
(KOZ, 31.12.2024)