Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 31, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piąty sezon programu "Lego masters" w nowym pasmie TVN zyskał widzów

TVN, emitując "Lego masters", miał 7,42 proc. udziału w 16-49 (fot. materiały prasowe)

Piąty sezon programu "Lego masters" śledziło w TVN średnio 675 tys. widzów – o 275 tys. widzów więcej, niż czwarty rok temu.

TVN w jesiennej ramówce pokazywał "Lego masters. Kierunek Polska" w niedziele o 19.30, od 24 listopada do 22 grudnia. Najwięcej widzów – 702 tys. – program przyciągnął 15 grudnia.

Czytaj też: 10. edycja "Hotelu Paradise" znajdzie się w wiosennej ramówce TVN Siedem

Emitując "Lego masters", TVN miał średnio 5,19 proc. udziału w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 stacja uzyskała 7,42 proc. udziału.

W pasmie "Lego masters" (19.30-20.36) TVN z 4,89 proc. był w grupie ogólnej telewizją piątego wyboru, prowadził TVP 1 (10,58 proc.). W grupie 16-49 TVN z 6,99 proc. zajmował drugie miejsce, przegrywał jedynie z Polsatem (7,21 proc.). 

Dla porównania czwarta edycja programu nadawana jesienią 2023 roku w soboty o 17.30 (od 21 października do 18 listopada) przyciągała do TVN średnio 400 tys. widzów. Dawało to stacji 3,85 proc. udziału w 4+ i 4,75 proc. w 16-49.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: TVN WBD zrezygnuje z naziemnej emisji kanału Metro. "Nigdy nie był priorytetem"

(KOZ, 31.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.