Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 31, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piąty sezon programu "Lego masters" w nowym pasmie TVN zyskał widzów

TVN, emitując "Lego masters", miał 7,42 proc. udziału w 16-49 (fot. materiały prasowe)

Piąty sezon programu "Lego masters" śledziło w TVN średnio 675 tys. widzów – o 275 tys. widzów więcej, niż czwarty rok temu.

TVN w jesiennej ramówce pokazywał "Lego masters. Kierunek Polska" w niedziele o 19.30, od 24 listopada do 22 grudnia. Najwięcej widzów – 702 tys. – program przyciągnął 15 grudnia.

Czytaj też: 10. edycja "Hotelu Paradise" znajdzie się w wiosennej ramówce TVN Siedem

Emitując "Lego masters", TVN miał średnio 5,19 proc. udziału w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 stacja uzyskała 7,42 proc. udziału.

W pasmie "Lego masters" (19.30-20.36) TVN z 4,89 proc. był w grupie ogólnej telewizją piątego wyboru, prowadził TVP 1 (10,58 proc.). W grupie 16-49 TVN z 6,99 proc. zajmował drugie miejsce, przegrywał jedynie z Polsatem (7,21 proc.). 

Dla porównania czwarta edycja programu nadawana jesienią 2023 roku w soboty o 17.30 (od 21 października do 18 listopada) przyciągała do TVN średnio 400 tys. widzów. Dawało to stacji 3,85 proc. udziału w 4+ i 4,75 proc. w 16-49.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: TVN WBD zrezygnuje z naziemnej emisji kanału Metro. "Nigdy nie był priorytetem"

(KOZ, 31.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.