Kanał Dolce Vita TV ruszy testowo 23 grudnia

Na razie w ofercie stacji będzie jeden program - brytyjski cykl dokumentalny "Cakes" o słodkościach (fot. Pixabay.com)
23 grudnia z przekazem testowym ma wystartować Dolce Vita TV, kanał dokumentalny o luksusowych miejscach i przedmiotach.
Jak informuje Zbigniew Adamkiewicz, prezes Dolce Vita TV, kanał początkowo będzie dostępny tylko naziemnie na multipleksie Telewizji TVT, który ma nadajniki w Rybniku i Ornontowicach. W przyszłym roku dołączy do oferty operatora kablowego Toya.
Na razie w ofercie stacji będzie jeden program - brytyjski cykl dokumentalny "Cakes" o markach słodkości znanych na całym świecie. Regularna ramówka ma ruszyć w połowie stycznia.
Dolce Vita TV nie będzie jeszcze emitować reklam. W przyszłości, po rozpoczęciu sprzedaży czasu reklamowego, spoty będą emitowane tylko pomiędzy programami, które nie będą przerywane blokami reklamowymi. Adamkiewicz nie informuje jednak jeszcze, kto będzie brokerem reklamowym kanału.
Czytaj też: Komornik ściąga należności od Tomasza Duklanowskiego na rzecz Radia Szczecin
Zgodnie z zapisami z koncesji stacja ma prezentować świat bogactwa i przepychu, ukazując najpiękniejsze miejsca, ekskluzywne auta, jachty, rezydencje, królewskie ogrody. W ofercie będą zarówno dokumenty, jak i seriale docu soap. "Program będzie składać się z produkcji zagranicznych, adaptowanych na potrzeby polskiego widza, oraz polskiego kontentu realizowanego studyjnie i plenerowo" - podano w koncesji.
Właścicielami spółki nadającej kanał są Zbigniew Adamkiewicz, Paweł Obczyński i Barbara Bilińska, która w zarządzie spółki odpowiada za sprawy programowe.
(MNIE, 19.12.2024)
