Nielsen Gauge: udział streamingu w oglądalności na telewizorach najwyższy w historii
Liderami streamingu w listopadzie były YouTube i Netflix (fot. Pixabay.com)
Udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranach telewizorów wzrósł z 8,7 proc. w październiku do 9,1 proc. w listopadzie - wynika z raportu Nielsen Gauge dla Polski.
Jak podał Nielsen, to najwyższy poziom od premiery zestawienia Gauge w Polsce, czyli od stycznia 2023 roku. Wtedy udział streamingu wynosił 5,6 proc. (dane za grudzień 2022).
Czytaj też: Komornik ściąga należności od Tomasza Duklanowskiego na rzecz Radia Szczecin
Telewizja kablowa w listopadzie 2024 roku miała 31,2 proc. udziału w oglądalności na telewizorach (spadek z 31,3 proc. w październiku), a naziemna - 23,2 proc. (spadek z 23,4 proc.). Udział telewizji satelitarnej zmniejszył się z 30,4 proc. do 30 proc.
Liderami streamingu w listopadzie były YouTube i Netflix. Uzyskały po 2,1 proc. udziału. W przypadku YouTube był to wzrost z 2 proc., a Netflixa - z 1,9 proc.
W listopadzie widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 4 godziny i 4 minuty, czyli o 20 minut dłużej niż w październiku.
(MNIE, 19.12.2024)