Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen Gauge: udział streamingu w oglądalności na telewizorach najwyższy w historii

Liderami streamingu w listopadzie były YouTube i Netflix (fot. Pixabay.com)

Udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranach telewizorów wzrósł z 8,7 proc. w październiku do 9,1 proc. w listopadzie - wynika z raportu Nielsen Gauge dla Polski.

Jak podał Nielsen, to najwyższy poziom od premiery zestawienia Gauge w Polsce, czyli od stycznia 2023 roku. Wtedy udział streamingu wynosił 5,6 proc. (dane za grudzień 2022).

Czytaj też: Komornik ściąga należności od Tomasza Duklanowskiego na rzecz Radia Szczecin

Telewizja kablowa w listopadzie 2024 roku miała 31,2 proc. udziału w oglądalności na telewizorach (spadek z 31,3 proc. w październiku), a naziemna - 23,2 proc. (spadek z 23,4 proc.). Udział telewizji satelitarnej zmniejszył się z 30,4 proc. do 30 proc.

Liderami streamingu w listopadzie były YouTube i Netflix. Uzyskały po 2,1 proc. udziału. W przypadku YouTube był to wzrost z 2 proc., a Netflixa - z 1,9 proc.

W listopadzie widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 4 godziny i 4 minuty, czyli o 20 minut dłużej niż w październiku.

(MNIE, 19.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.