Średnio 69 tys. widzów "Bitwy o palety" z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsat
Prowadzącym jest Zygmunt Chajzer (fot. materiały prasowe)
Program "Bitwa o palety", prowadzony przez Zygmunta Chajzera, oglądało w naziemnym Super Polsat średnio 69 tys. widzów.
Super Polsat nadawał program w dniach 4 listopada – 12 grudnia od poniedziałku do czwartku o 20. Najwięcej widzów miał odcinek z 5 grudnia – 100 tys.
Czytaj też: Po pół roku nadawania średnia miesięczna oglądalność Viasat True Crime nie przekracza 3 tys. widzów
Emitując "Bitwę na palety", stacja miała średnio 0,53 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. W grupie 16-49 jej udział wyniósł 0,74 proc., a w 16-59 – 0,56 proc. Dla porównania, w listopadzie Super Polsat notował średnio dobowo 0,78 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,09 proc. w komercyjnej 16-49 i 1,02 proc. w komercyjnej 16-59.
Uczestnicy programu licytują palety ze zwrotami ze sklepów internetowych. Za produkcję formatu odpowiada Endemol Shine Polska.
W przeszłości Zygmunt Chajzer prowadził m.in. "Idź na całość" dla Polsatu czy "Chwilę prawdy" dla TVN. Obecnie współpracuje też z Tele 5 (Polcast Italia), gdzie współprowadzi "Remont na 5+". Przez 14 lat był także twarzą proszku i płynu do prania marki Vizir.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Solorz zapewnia, że Polsat nie jest na sprzedaż. "Niespotykana presja na reputację spółki"
(MNIE, 22.12.2024)