Prace nad postawieniem Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Prace nad postawieniem Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Prace nad postawieniem Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Canal+ Polska ma pełne prawa do piłkarskiej Premier League do 2028 roku

Kibice zobaczą na antenach Canal+ i w jego aplikacji wszystkie 380 spotkań w każdym sezonie (fot. materiały prasowe)

Canal+ nabył wyłączne prawa do wszystkich spotkań piłkarskiej Premier League na terenie Polski w sezonach 2025/2026, 2026/2027 i 2027/2028.

Kibice zobaczą na antenach Canal+ i w jego aplikacji wszystkie 380 spotkań w każdym sezonie. Pojawią się też relacje zza kulis oraz programy dedykowane Premier League.

Czytaj też: TVP Sport na czele zestawienia kanałów sportowych. Drugi był Polsat Sport 1

Już wcześniej, przez ponad 20 lat, angielska liga piłkarska była dostępna w całości w Canal+, ale prawa od sezonu 2022/23 przejął Viaplay. Mecze częściowo pozostały w Canal+ dzięki sublicencji.

Viaplay do lata 2025 roku wycofa się z polskiego rynku (prawa do ligi angielskiej miał mieć pierwotnie aż do sezonu 2027/28). Pozostanie na nim tylko z ofertą serialowo-filmową, oferowaną m.in. poprzez Prime Video.

Czytaj też: Usługa Viaplay w Prime Video. Wyłącznie dla jej użytkowników "Udar" z Jackiem Poniedziałkiem

(MNIE, 16.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.