Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Sport na czele zestawienia kanałów sportowych. Drugi był Polsat Sport 1

Naziemny TVP Sport wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w listopadzie średnio 0,8 proc. udziału (screen: YouTube/johny pro 2)

W listopadzie liderem kanałów sportowych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVP Sport.

Naziemny TVP Sport (Telewizja Polska) wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w listopadzie średnio 0,8 proc. udziału (wzrost z 0,7 proc. w listopadzie 2023 roku).

Czytaj też: Bartosz Ignacik z Canal+ Sport nadal zawieszony. Pojawił się jednak w odcinku specjalnym

Drugi był Polsat Sport 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,53 proc. (wzrost z 0,49 proc.). Do 26 kwietnia stacja nadawała jako Polsat Sport. Trzecie miejsce należało do Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,35 proc. (wzrost z 0,29 proc.).

W listopadzie 2024 kolejne wśród kanałów sportowych były:

  • pokazujący piłkarską PKO BP Ekstraklasę Canal+ Sport 3 (Canal+ Polska) – 0,18 proc. (wzrost z 0,07 proc.),
  • Canal+ Sport 2 (Canal+ Polska) – 0,15 proc. (wzrost z 0,05 proc.), 
  • Polsat Sport 2, który do 26 kwietnia nadawał jako Polsat Sport Extra (Grupa Polsat Plus) – 0,13 proc. (spadek z 0,18 proc.), 
  • Eleven Sports 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,1 proc. (wzrost z 0,07 proc.), 
  • Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,07 proc. (spadek z 0,09 proc.), 
  • Polsat Sport 3, który do 26 kwietnia nadawał jako Polsat Sport News (Grupa Polsat Plus) – 0,06 proc. (spadek z 0,08 proc.)
  • i Canal+ Sport (Canal+ Polska) – 0,06 proc. (spadek z 0,19 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 liderem był TVP Sport – 0,72 proc. (wzrost z 0,62 proc.), a dalej znalazły się Polsat Sport 1 – 0,41 proc. (wzrost z 0,34 proc.) i Eurosport 1 – 0,23 proc. (wzrost z 0,18 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Andrzej Andrysiak wybrany Dziennikarzem Roku 2024. Poznaliśmy zwycięzców Grand Press

(MNIE, 11.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.