TVP Sport na czele zestawienia kanałów sportowych. Drugi był Polsat Sport 1
Naziemny TVP Sport wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w listopadzie średnio 0,8 proc. udziału (screen: YouTube/johny pro 2)
W listopadzie liderem kanałów sportowych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVP Sport.
Naziemny TVP Sport (Telewizja Polska) wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w listopadzie średnio 0,8 proc. udziału (wzrost z 0,7 proc. w listopadzie 2023 roku).
Czytaj też: Bartosz Ignacik z Canal+ Sport nadal zawieszony. Pojawił się jednak w odcinku specjalnym
Drugi był Polsat Sport 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,53 proc. (wzrost z 0,49 proc.). Do 26 kwietnia stacja nadawała jako Polsat Sport. Trzecie miejsce należało do Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,35 proc. (wzrost z 0,29 proc.).
W listopadzie 2024 kolejne wśród kanałów sportowych były:
- pokazujący piłkarską PKO BP Ekstraklasę Canal+ Sport 3 (Canal+ Polska) – 0,18 proc. (wzrost z 0,07 proc.),
- Canal+ Sport 2 (Canal+ Polska) – 0,15 proc. (wzrost z 0,05 proc.),
- Polsat Sport 2, który do 26 kwietnia nadawał jako Polsat Sport Extra (Grupa Polsat Plus) – 0,13 proc. (spadek z 0,18 proc.),
- Eleven Sports 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,1 proc. (wzrost z 0,07 proc.),
- Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,07 proc. (spadek z 0,09 proc.),
- Polsat Sport 3, który do 26 kwietnia nadawał jako Polsat Sport News (Grupa Polsat Plus) – 0,06 proc. (spadek z 0,08 proc.)
- i Canal+ Sport (Canal+ Polska) – 0,06 proc. (spadek z 0,19 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 liderem był TVP Sport – 0,72 proc. (wzrost z 0,62 proc.), a dalej znalazły się Polsat Sport 1 – 0,41 proc. (wzrost z 0,34 proc.) i Eurosport 1 – 0,23 proc. (wzrost z 0,18 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Andrzej Andrysiak wybrany Dziennikarzem Roku 2024. Poznaliśmy zwycięzców Grand Press
(MNIE, 11.12.2024)