Zestawienie stacji dziecięcych. Kanał Nick Jr. liderem, naziemny TVP ABC drugi
Wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia Nick Jr. zanotował 0,32 proc. udziału (screen: YouTube/SluzbowiKoledzy13 TV)
W listopadzie liderem wśród kanałów dziecięcych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był Nick Jr.
Wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia Nick Jr. (Paramount Global) zanotował 0,32 proc. udziału (0,38 proc. w listopadzie 2023 roku). Za nim uplasował się naziemny TVP ABC (Telewizja Polska) – 0,29 proc. (spadek z 0,33 proc.).
Czytaj też: Szósty sezon muzycznego talent show "The Voice Senior" w TVP 2 od 4 stycznia
Kolejne były:
- Disney Junior (The Walt Disney Company) – 0,23 proc. udziału (spadek z 0,25 proc.),
- BBC CBeebies (BBC Studios) – 0,18 proc. (wzrost z 0,09 proc.),
- MiniMini+ (Canal+ Polska) – 0,13 proc. (spadek z 0,25 proc.),
- Polsat JimJam (Polsat JimJam Limited) – 0,13 proc. (spadek z 0,18 proc.),
- Cartoonito (Warner Bros. Discovery) – 0,12 proc. (wzrost z 0,11 proc.),
- Nickelodeon (Paramount Global) – 0,11 proc. (spadek z 0,14 proc.),
- Cartoon Network (Warner Bros. Discovery) – 0,1 proc. (spadek z 0,16 proc.)
- i Nicktoons (Paramount Global) – 0,07 proc. (spadek z 0,09 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej 16-59 prowadził Nick Jr. – 0,39 proc. (spadek z 0,46 proc.), a dalej znalazły się Disney Junior – 0,28 proc. (wzrost z 0,27 proc.) i TVP ABC – 0,26 proc. (spadek z 0,3 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Średnia widownia programu "Rolnik szuka żony" TVP 1 spadła poniżej 2 mln
(MNIE, 14.12.2024)