Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Initiative kupił czas w telewizji dla Citroëna

Dziś rozpoczyna się kampania telewizyjna Citroëna pod hasłem "Półki". Koncern będzie promować samochody dostawcze, w tym m.in. nowego na polskim rynku Citroëna Jumpy.

Spot reklamowy informuje także o ofercie limitowanej serii Comfort Max - Citroëna Berlingo Van, Jumpy i Jumpera. Jest to druga przygotowywana lokalnie przez Euro RSCG Warsaw reklama dla tej marki w Polsce. Spoty wyemitują: TVP, TVP 3, TVN, TVN Siedem, Polsat i TV 4. Wesprą one kampanię prasową, którą koncern już rozpoczął. Za zakup czasu antenowego odpowiada Initiative.

(DOK, 13.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.