W listopadzie TVP 1 liderem w grupie ogólnej 4+, a TVN w komercyjnej 16-59
W grupie 4+ pierwszy TVP 1 miał 7,08 proc. udziału (fot. Archiwum Turczyk/PAP)
W listopadzie TVP 1 prowadził w grupie ogólnej 4+, a TVN w grupie komercyjnej 16-59.
W grupie 4+ pierwszy TVP 1 miał 7,08 proc. udziału (7,68 proc. rok wcześniej). Drugi Polsat notował 6,79 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 6,49 proc. w listopadzie 2023 roku.
Czytaj też: Oglądalność programu "Cudowne lata", show TVP 2 z Barbarą Kurdej-Szatan
Na trzeciej pozycji znalazł się TVN – 6,09 proc. (spadek z 6,57 proc.), a dalej był TVP 2 – 5,97 proc. (spadek z 7,43 proc.).
TVN 24 uzyskał 5,41 proc. udziału (spadek z 7,25 proc.; przed rokiem relacjonowano m.in. zmiany po wyborach parlamentarnych). Kolejna była Republika – 4,81 proc. (wzrost z 0,11 proc.).
W pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych telewizji w grupie ogólnej 4+ znalazły się również: TV Puls – 3,3 proc. (wzrost z 2,94 proc.), TV 4 – 3,23 proc. (wzrost z 3,1 proc.), TVN Siedem – 3,12 proc. (wzrost z 3,11 proc.) i TTV – 1,88 proc. (wzrost z 1,76 proc.).
Czytaj też: Barbara Dziedzic kieruje "Pytaniem na śniadanie". Łukasz Nowicki wraca do prowadzenia śniadaniówki
W grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVN, zdobywając 7,13 proc. (spadek z 7,61 proc.). Udział Polsatu spadł z 7,16 proc. do 7,08 proc., TVP 1 – z 5,49 proc. do 4,72 proc., a TVP 2 – z 5,48 proc. do 4,31 proc.
Dalej w 16-59 były: TV Puls – 4,05 proc. (wzrost z 3,64 proc.), TVN Siedem – 3,75 proc. (spadek z 3,93 proc.), TVN 24 – 3,5 proc. (spadek z 4,98 proc.), TV 4 – 3,31 proc. (wzrost z 3,02 proc.), TTV – 2,51 proc. (wzrost z 2,45 proc.) i Republika – 2,3 proc. (wzrost z 0,04 proc.)
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Wyniki oglądalności polsko-ukraińskiego serialu "Kawa z kardamonem" w TVP 1
(MNIE, 08.12.2024)