Grupa InPost przedłużyła umowę sponsoringową z Newcastle United
InPost nawiązał współpracę nie tylko z klubem piłkarskim, ale także z Fundacją Newcastle United (fot. materiały prasowe)
Grupa InPost przedłużyła umowę sponsoringową z klubem piłkarskim Newcastle United. Informacja została ogłoszona chwilę po tym, jak spółka otrzymała nominację do International Sports Awards ISC 2024 w kategorii "Innowacje".
InPost oferuje dostawy do urządzeń Paczkomat na terenie całej Wielkiej Brytanii. W trzecim kwartale 2024 roku wolumen przesyłek znacznie przyspieszył, rosnąc o 88 proc. rok do roku i osiągając 25,1 mln. Przychody InPost na rynku brytyjskim podwoiły się, sięgając 253,8 mln zł w trzecim kwartale 2024 roku. Partnerstwo z Newcastle United daje firmie możliwość szybkiego rozwoju w północno-wschodnim rejonie kraju.
Czytaj też: Bartosz Malina dołączył do Dentsu Polska i objął stanowisko head of AI
InPost nawiązał współpracę nie tylko z klubem piłkarskim, ale także z Fundacją Newcastle United w ramach szeregu inicjatyw społecznych, które w ostatnim roku dotarły do tysięcy fanów. Między innymi w październiku firma zaangażowała się w działania klubu na rzecz wsparcia zdrowia psychicznego. Kontynuacja partnerstwa pozwoli InPost na dalsze wzmacnianie marki w Wielkiej Brytanii.
InPost jest również sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej, partnerem Tour de France oraz Atletico Madryt.
Czytaj też: Nowa reklama świąteczna Allegro od agencji DDB. Jej tytuł to "Dobry Duch"
(KAP, 03.12.2024)