Bartosz Malina dołączył do Dentsu Polska i objął stanowisko head of AI
Bartosz Malina ostatnio pracował w Warner Bros. (fot. materiały prasowe)
Do Dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko head of AI. Jego głównym zadaniem będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów agencji w implementacji narzędzi AI.
Przed dołączeniem do Dentsu związany był z Warner Bros. i Discovery Networks. W Dentsu Polska będzie raportować bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, chief delivery officer i współpracował z ekspertami z całego regionu EMEA, budując standardy i wypracowując najlepsze praktyki w zakresie AI.
Czytaj też: Paweł Bednarz dyrektorem PR w Alior Banku. Współpracował z "Forbes Polska"
Malina jest doświadczonym generative AI data scientist i menedżerem kreatywnym z ponad 15-letnim stażem w branży medialnej oraz kilkuletnim doświadczeniem w obszarze Gen AI.
Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań opartych na Generative AI, zarządzaniem projektami z zakresu machine learning, produkcją filmową i zarządzaniem zespołami kreatywnymi, business intelligence i zaawansowaną analityką danych.
Czytaj też: Nowa reklama świąteczna Allegro od agencji DDB. Jej tytuł to "Dobry Duch"
(KAP, 03.12.2024)