Polsat Media brokerem reklamowym Telewizji Puls także w 2025 roku
Polsat Media sprzedaje reklamy w TV Puls i Puls 2 (screen: Polsatmedia.pl)
Telewizja Puls będzie współpracować z biurem reklamy Polsat Media w zakresie sprzedaży czasu reklamowego także w 2025 roku.
Potwierdził to "Presserwisowi" Dariusz Dąbski, prezes zarządu spółki Telewizja Puls, nadawcy TV Puls i Puls 2.
"Nasze plany na 2025 obejmują zarówno dalsze umacnianie pozycji kanałów TV Puls i Puls 2, jak i pozycji lidera wśród widowni dziecięcej, w ramach pasma Puls Kids" - stwierdza Dąbski.
Pod koniec 2022 roku Telewizja Puls i Polsat Media informowały o podpisaniu umowy o przedłużeniu współpracy. Nie ujawniono jednak, na jaki okres została ona zawarta. Z Polsat Media Telewizja Puls współpracuje od początku 2021 roku. Wcześniej reklamy w TV Puls i Puls 2 sprzedawał TVN Media.
Według Nielsen Media w październiku kanał TV Puls miał średnio 3,12 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (2,90 proc. w październiku rok wcześniej) i 3,73 proc. w komercyjnej 16-59 (3,76 proc. rok wcześniej), a Puls 2 - 1,44 proc. w grupie ogólnej 4+ (1,7 proc. w październiku 2023) i 1,78 proc. w komercyjnej 16-59 (2,18 proc. w październiku 2023).
(MNIE, 28.11.2024)