W konkursie IAB MIXX Awards 2024 przyznano pięć złotych nagród
Kampania "Saving the Voice of the Ghetto" z tytułem Best in Show konkursu IAB MIXX Awards 2024 (fot. materiały prasowe)
Tytuł Best in Show konkursu IAB MIXX Awards 2024 otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.
Podczas tegorocznej edycji konkursu przyznano pięć złotych nagród. Jedną z nich wyróżniono kampanię „Saving The Voice Of The Ghetto” dla POLIN.
Dwoma złotami została nagrodzona kampania „Influencerzy (BA!)ROKU” zrealizowana przez Altavia Kamikaze + K2 w celu promocji satyrycznego serialu „1670”. Złotem nagrodzono także kampanię „Co się stało z Kacprem? Nowy sposób na oglądalność serialu” (Canal+ i Havas Play) i „OLX Praca – Zawód po 50-tce” (OLX, Przestrzeń, Mindshare Polska).
Agencją Roku wybrano Saatchi & Saatchi, Domem Mediowym Roku – Zenith, a Reklamodawcą Roku – Lotte Wedel. Nagrodę w kategorii Człowiek Roku otrzymał Jerzy Hołub, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w Mastercard.
(AMS, 28.11.2024)