IAB MIXX Awards 2023: 62 nominacje do nagród w 16 kategoriach konkursowych
IAB MIXX Awards kierowany jest zarówno do agencji, domów mediowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii (fot. materiały prasowe)
Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych.
W tym roku o złote, srebrne i brązowe statuetki w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje.
Czytaj też: 71 nominacji w konkursie Innovation. Chodzi o projekty w biznesie, komunikacji i mediach
IAB MIXX Awards 2023 kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital. W konkursie uwzględniono 16 kategorii, w tym dwie nowe: Artificial Intelligence oraz Offline Digitizing. Zgłaszający szczególnie aktywnie ubiegali się o wyróżnienia w kategoriach: Best Use of Social Media, Brand Awareness & Positioning, Content Marketing oraz MIXX for Good Purpose.
Pełną listę nominacji znajdziecie tutaj: https://mixx-awards.pl/nominacje-2023/
Podczas gali 5 grudnia w Warszawie, poza nagrodami dla kampanii, zostaną również przyznane statuetki dla: Reklamodawcy Roku, Agencji Roku oraz Domu Mediowego Roku. Kapituła wyłoni laureatów w kategoriach: Człowiek Roku oraz Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań. Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2023 będzie nagroda Best in Show, dla kampanii, która zdobędzie najwięcej punktów za zdobyte nagrody, w tym minimum jedno złoto.
Czytaj też: Z końcem roku Krzysztof Olszewski przestanie pełnić funkcję rzecznika prasowego mBanku
(AMS, 14.11.2023)