Adam Kościelski zostanie dyrektorem ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora
Priorytetem Adama Kościelskiego ma być poszukiwanie synergii w działaniach sprzedażowych spółek należących do Agory (fot. materiały prasowe)
Z początkiem grudnia br. Adam Kościelski, dotychczas dyrektor zarządzający obszarem sprzedaży bezpośredniej w Grupie Eurozet, obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora. Do jego zadań będzie należała koordynacja obsługi bezpośredniej klientów reklamowych w całej grupie medialnej.
Agora tłumaczy, że utworzenie stanowiska dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej jest odpowiedzią na potrzebę lepszej integracji działań sprzedażowych i efektywnego zarządzania procesami. "Kluczowym wyzwaniem Adama Kościelskiego w nowej roli jest nie tylko zwiększanie przychodów z obsługi klientów bezpośrednich, ale także rozwój adekwatnych struktur sprzedażowych" – czytamy w komunikacie Agory.
Adam Kościelski związany z Agorą od 2001 roku
Priorytetem dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej ma być poszukiwanie synergii w działaniach sprzedażowych spółek należących do Grupy Agora oraz zwiększanie efektywności procesów związanych z obsługą klientów. Adam Kościelski wesprze także działania, których celem jest promowanie Grupy Agora w kampaniach marketingowych kluczowych klientów bezpośrednich.
Czytaj też: Dziennikarze pozytywnie oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP
"Zadaniem dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej jest rozwój struktur sprzedażowych, które ułatwią klientom korzystanie z oferty. Bogate doświadczenie Adama Kościelskiego z pewnością pozwoli nam umocnić się na pozycji partnera preferowanego przez kluczowych klientów oraz efektywnie realizować strategiczne cele sprzedażowe" – mówi, cytowany w komunikacie Maciej Strzelecki, członek zarządu Grupy Agora odpowiedzialny za obszar sprzedaży.
Adam Kościelski jest związany z Grupą Agora od 2001 roku. Dołączył wtedy do Grupy Radiowej Agory. W 2007 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego działu sprzedaży bezpośredniej, a od lutego 2023 pełnił tę funkcję w Grupie Eurozet, powstałej po połączeniu GRA i Eurozetu. Od tego czasu odpowiadał za wprowadzenie nowej strategii sprzedaży opartej na radiowo-internetowej ofercie reklamowej obejmującej dziewięć marek mediowych.
Jednocześnie dział sprzedaży korporacyjnej Grupy Agora pod kierownictwem Sławomira Jędrzejewskiego kontynuuje obsługę klientów agencyjnych.
Czytaj też: Pluszowy krzyż. Dziennikarze niechętnie przyznają, że niewpuszczanie Republiki to zło
(MAK, 26.11.2024)