Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał Rymanowskiego na YouTube ma 80 tys. subskrypcji. Rozmowa z Bosakiem najpopularniejsza

Jak na razie najpopularniejsza była rozmowa Bogdana Rymanowskiego z Krzysztofem Bosakiem (screen YouTube/RymanowskiLive)

Po blisko trzech miesiącach na YouTubie kanał Bogdana Rymanowskiego, dziennikarza Polsatu, pozyskał 80 tys. subskrybentów.

Bogdan Rymanowski ogłosił 1 września uruchomienie kanału Rymanowski Live. Pierwszą rozmowę – z prof. Andrzejem Zybertowiczem – zamieścił 3 września. Wyświetliło ją 36 tys. internautów. Kolejna – z 5 września – ze Sławomirem Mentzenem, kandydatem Konfederacji na prezydenta – miała dotychczas 213 tys. wyświetleń.

Czytaj też: Joanna Lichocka poucza Republikę, na co powinna zbierać pieniądze. "W pierwszej kolejności na PiS"

Lepsze wyniki miały tylko trzy rozmowy: z Krzysztofem Bosakiem, wicemarszałkiem Sejmu i jednym z liderów Konfederacji (250 tys. odtworzeń; z 11 listopada), prawnikiem i publicystą Jackiem Bartosiakiem (225 tys. odtworzeń; z 4 października) oraz z Janem Rokitą (214 tys. odtworzeń; z 2 października).

Najmniejszym powodzeniem cieszyła się na razie opublikowana 18 października rozmowa z dr Piotrem Jabłońskim, byłym dyrektorem Krajowego Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom, zdymisjonowanym za alkotubki (6,8 tys. wyświetleń).

Do tej pory materiały zamieszczone na kanale Rymanowski Live wyświetlono łącznie 4,3 mln razy.

Czytaj też: Dziennikarz Canal+ Sport Bartosz Ignacik zawieszony za żarty z samobójstwa

(PAR, 26.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.