"Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera w grupie rozliczeniowej. W 4+ stacja jest druga
Pokazując program Magdy Gessler, TVN miał średnio 8,87 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (fot. Tomasz Urbanek/TVN)
29. sezon "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler przyciągał do TVN średnio 904 tys. widzów, czyli o 179 tys. mniej niż program gromadził jesienią 2023 roku.
Nowy sezon "Kuchennych rewolucji" pokazywano w czwartki o 21.30, od 5 września do 21 listopada. Najsłabiej oglądał się pierwszy odcinek (683 tys. widzów), a dwa razy widownia programu przekroczyła 1 mln (7 listopada – 1,07 mln; 21 listopada – 1,09 mln).
Czytaj też: Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln. TVN prowadził w 16-49 i 20-54
Pokazując program Magdy Gessler, TVN miał średnio 8,87 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. W grupie rozliczeniowej 20-54 udział stacji wyniósł 10,69 proc.
W paśmie "Kuchennych rewolucji" (21.30-22.30) TVN z 8,24 proc. udziału w 4+ był wiceliderem rynku, przegrywając z TVP 1 (11,04 proc.). Wyprzedził Polsat (5,98 proc.). TVN prowadził w grupie 20-54 (10,13 proc.).
Przed rokiem – jesienią 2023 roku – 28. sezon "Kuchennych rewolucji" oglądało średnio 1,08 mln widzów. Wiosną 2025 roku TVN pokaże 30. sezon programu Magdy Gessler.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: TVN Siedem wydłużył sezon talk-show "Mówię Wam" do połowy grudnia
(KOZ, 30.11.2024)