Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln. TVN prowadził w 16-49 i 20-54
13. edycję "MasterChefa" wygrała Julia Cichocka (fot. materiały prasowe)
13. edycja kulinarnego talent show "MasterChef" gromadziła w TVN średnio 891 tys. widzów – o 155 tys. mniej niż poprzednia rok temu.
TVN emitował nowy sezon programu w niedziele o 19.30, od 1 września do 17 listopada. Najwięcej widzów – 1,02 mln – przyciągnął finałowy odcinek.
Czytaj też: TVN wydłuża sezon serialu paradokumentalnego "Ukryta prawda". Kolejne odcinki
Pokazując "MasterChefa", TVN notował średnio 6,98 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 miał 9,82 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 – 9,49 proc.
W paśmie 19.30-21.08 udział TVN wynosił 6,44 proc. w 4+, co dało stacji trzecie miejsce (za TVP 1 – 10,79 proc. i Polsatem – 10,09 proc.). TVN był liderem rynku w grupach 16-49 (9,14 proc.) i 20-54 (8,86 proc.).
13. edycję "MasterChefa" wygrała Julia Cichocka. Nowym jurorem był Przemysław Klima, który dołączył do Magdy Gessler i Michela Morana. Klima zastąpił Annę Starmach.
Czytaj też: FremantleMedia Polska pracuje nad nowym programem randkowym dla jednej z platform
Poprzednią, 12. edycję, programu jesienią 2023 roku oglądało w TVN średnio 1,05 mln widzów. Była pokazywana w niedziele o 20 i o dwa odcinki dłuższa.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Wpadka w "Faktach": Anita Werner została pokazana bez nóg. Zawiodła technologia
(KOZ, 24.11.2024)