Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Zet zleciło międzynarodowej agencji stworzenie strategii SEO

Nomadic odpowiada za zwiększenie widoczności strony Radia Zet w Google (fot. materiały prasowe)

Radio Zet (Grupa Eurozet) zleciło agencji Nomadic zadania z zakresu SEO.

Agencja jest odpowiedzialna za zwiększenie widoczności strony i materiałów Radia Zet w Google. Ma stworzyć strategię SEO opartą na koncepcie EEAT (Experience, Expertise, Authoritativeness i Trust).

Czytaj też: Cztery agencje w przetargu Polskiego Radia na kampanię w internecie

Nomadic to międzynarodowa agencja, która prowadzi działania m.in. dla Disneya, Mudno Deportivo czy Univision.

W ubiegłym tygodniu Google poinformował, że zamierza przeprowadzić w Polsce test polegający na usunięciu z wyników wyszukiwania linków do serwisów tradycyjnych wydawców. Linki mają zniknąć z Google News i Google Discover dla 1 proc. użytkowników.

Czytaj też: W tym roku bez Złotych Mikrofonów, nagrody Polskiego Radia. Powodem niestabilna sytuacja

(KAP, 23.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.