Radio Zet zleciło międzynarodowej agencji stworzenie strategii SEO
Nomadic odpowiada za zwiększenie widoczności strony Radia Zet w Google (fot. materiały prasowe)
Radio Zet (Grupa Eurozet) zleciło agencji Nomadic zadania z zakresu SEO.
Agencja jest odpowiedzialna za zwiększenie widoczności strony i materiałów Radia Zet w Google. Ma stworzyć strategię SEO opartą na koncepcie EEAT (Experience, Expertise, Authoritativeness i Trust).
Czytaj też: Cztery agencje w przetargu Polskiego Radia na kampanię w internecie
Nomadic to międzynarodowa agencja, która prowadzi działania m.in. dla Disneya, Mudno Deportivo czy Univision.
W ubiegłym tygodniu Google poinformował, że zamierza przeprowadzić w Polsce test polegający na usunięciu z wyników wyszukiwania linków do serwisów tradycyjnych wydawców. Linki mają zniknąć z Google News i Google Discover dla 1 proc. użytkowników.
Czytaj też: W tym roku bez Złotych Mikrofonów, nagrody Polskiego Radia. Powodem niestabilna sytuacja
(KAP, 23.11.2024)