Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Polsat-Interia wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska w październiku. Mediapanel

Grupa Polsat-Interia (20,77 mln użytkowników, wzrost o 3,1 pp.) wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska (19,8 mln użytkowników, spadek o 0,2 pp.) (fot. archiwum)

Grupa Polsat-Interia wyprzedziła w październiku Grupę Wirtualna Polska w zestawieniu największych polskich wydawców internetowych. WP była też jedyną dużą polską grupą medialną, która straciła użytkowników.

Na czele zestawienia pierwszej dwudziestki największych wydawców w polskim internecie są według badania Mediapanel PBI/Gemius nieodmiennie Grupa Google – 29,1 mln użytkowników (spadek w porównaniu z wrześniem o 0,2 proc.) i Grupa Meta Platforms – 26,23 mln użytkowników (wzrost o 0,2 proc.).

Czytaj też: Wirtualna Polska zwróciła się do KRRiT o przedłużenie koncesji dla Telewizji WP

Zmieniła się natomiast kolejność w pierwszej trójce największych polskich wydawców. Najwięcej użytkowników przyciągają nadal serwisy Grupy RAS Polska (20,81 mln użytkowników, wzrost o 2 proc.), a Grupa Polsat-Interia (20,78 mln użytkowników, wzrost o 6,2 proc.) wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska (19,82 mln użytkowników, spadek o 0,4 proc.).

Kolejne pozycje w rankingu wydawców zajęły:

• Grupa Allegro – 19,5 mln użytkowników, wzrost o 3 proc.,
• Grupa WhatsApp – 17,03 mln użytkowników, spadek o 2,7 proc.,
• Grupa OLX – 16,67 mln użytkowników, spadek o 0,8 proc.,
• Grupa Agora – 16,46 mln użytkowników, wzrost o 2,4 proc.,
• Grupa Whaleco (platforma sprzedażowa Temu) – 16,22 mln użytkowników, wzrost o 2,3 proc.

W drugiej dziesiątce są: Grupa Polska Press (12. miejsce), Grupa TVN WBD (14.) i Grupa ZPR Media (16.). Zamyka ją Grupa DGP Infor.

Press

Wyniki badania Mediapanel PBI/Gemius za październik 2024 roku (fot. materiały prasowe)

W październiku liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 26 mln osób.

Czytaj też: Tomasz Wolny zadebiutował w Kanale Zero. Wcześniej rozstał się z TVP

(PAR, 13.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.