Wyniki finansowe wydawcy "Gazety Polskiej"  |  Oglądalność programu "Uwaga!" w TVN  |  Zysk netto spółki producenckiej ZPR Media  |  Kraft Heinz wybiera  |  Widownia Open'er Festivalu w TVP 1  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Spółka Polsatu z większym zyskiem  |  Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google  |  Najczęściej odwiedzane polskie serwisy  |  Dabcom wnioskuje do UKE  |  Gazety Polska Press Grupy przygotowały ofertę  |  PKP PLK szuka  |  Certyfikacja Dentsu  |  MRPiPS wybierze agencję reklamową  |  Apple zaskarżył decyzję Komisji Europejskiej  |  BBC adaptuje na serial sztukę o piłkarskiej reprezentacji Anglii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Wyniki finansowe wydawcy "Gazety Polskiej"  |  Oglądalność programu "Uwaga!" w TVN  |  Zysk netto spółki producenckiej ZPR Media  |  Kraft Heinz wybiera  |  Widownia Open'er Festivalu w TVP 1  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Spółka Polsatu z większym zyskiem  |  Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google  |  Najczęściej odwiedzane polskie serwisy  |  Dabcom wnioskuje do UKE  |  Gazety Polska Press Grupy przygotowały ofertę  |  PKP PLK szuka  |  Certyfikacja Dentsu  |  MRPiPS wybierze agencję reklamową  |  Apple zaskarżył decyzję Komisji Europejskiej  |  BBC adaptuje na serial sztukę o piłkarskiej reprezentacji Anglii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Wyniki finansowe wydawcy "Gazety Polskiej"  |  Oglądalność programu "Uwaga!" w TVN  |  Zysk netto spółki producenckiej ZPR Media  |  Kraft Heinz wybiera  |  Widownia Open'er Festivalu w TVP 1  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Spółka Polsatu z większym zyskiem  |  Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google  |  Najczęściej odwiedzane polskie serwisy  |  Dabcom wnioskuje do UKE  |  Gazety Polska Press Grupy przygotowały ofertę  |  PKP PLK szuka  |  Certyfikacja Dentsu  |  MRPiPS wybierze agencję reklamową  |  Apple zaskarżył decyzję Komisji Europejskiej  |  BBC adaptuje na serial sztukę o piłkarskiej reprezentacji Anglii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska zwróciła się do KRRiT o przedłużenie koncesji dla Telewizji WP

Obecna koncesja Telewizji WP wygasa 13 stycznia 2026 roku (fot. materiały prasowe)

Wirtualna Polska Media SA wystąpiła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o przedłużenie koncesji dla naziemnej Telewizji WP na kolejne 10 lat.

Telewizja WP to jedna z czterech telewizji, które jesienią 2016 roku trafiły na ósmy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej. Wtedy wystartowały również Nowa TV (dziś Grupa Polsat Plus), Telewizja WP (Grupa Wirtualna Polska), Zoom TV (Grupa Kino Polska) i Metro (dziś TVN Warner Bros. Discovery). O nową koncesję zwróciła się do KRRiT już także Nowa TV.

Czytaj też: UOKiK nakłada karę 68,5 mln zł na operatora kablowego Vectra za podwyżki abonamentu

Zgodnie z przepisami o wydanie koncesji na kolejne 10 lat trzeba wystąpić najpóźniej rok przed wygaśnięciem obowiązującej licencji. Telewizja WP ma ważną koncesję naziemną do 13 stycznia 2026 roku. Jak informuje rzeczniczka KRRiT Teresa Brykczyńska, wniosek nadawcy – spółki Wirtualna Polska Media – wpłynął 30 października 2024 roku.

10-letnia koncesja Telewizji WP, wydana 14 stycznia 2016 roku, kosztowała 13,5 mln zł.

W październiku 2024 roku udział Telewizji WP w rynku w grupie 4+ wyniósł 0,67 proc., a w grupie komercyjnej 16-59 – 0,78 proc. (dane Nielsen Media).

Czytaj też: Walka o Dom Dziennikarza. SDRP chce odebrać SDP prawo wyłącznego administrowania

(KOZ, 13.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.